LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Evelina - 23 maj 2010 21:55

Dagens låt: ingen speciell (:
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: inget

Dagens klädsel: mjukis

Dagens roliga händelse: mamma - är inte 70 cm 7 meter?
Dagens planer: sova.
Dagens vill ha: godis :(
Dagens saknad: chavelle
Dagens drog: multivitaminjuice
Dagens tråkigaste: vädret!
Dagens finaste: måste nog vara Madde de :)
Dagens måste: sova
Dagens dricka: juice
Dagens köp: inget
Dagens mat: potatisgratäng & kassler.
Dagens kärlek: -
Dagens mående: rätt bra
Dagens skratt: hans min
Dagens tanke: GE MIG ONSDAG!
Dagens irritationsobjekt: att de är måndag imorgon
Dagens smycke:  inget
Dagens just nu: bloggen, musik & madde på msn (:
Dagens önskan: att dt var sommarlov!
Dagens längtan: onsdag!

Av Evelina - 23 maj 2010 00:49

Dagens låt: ingen speciell
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: inget

Dagens klädsel: typ pyamas, och fotbollskläder

Dagens roliga händelse: inget typ
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: ett nytt liv
Dagens saknad: hon
Dagens drog: multivitaminjuice
Dagens tråkigaste: förlust
Dagens finaste: Ludde!
Dagens måste: sova
Dagens dricka: cola,juice,vatten
Dagens köp: glass
Dagens mat: makaronipudding
Dagens kärlek: -
Dagens mående: sådär
Dagens skratt: inget trorja
Dagens tanke: snart är de tisdag.. kl 08.30 :'(
Dagens irritationsobjekt: att vi kämpade för dåligt..
Dagens smycke:  inget
Dagens just nu: bloggen, musik & msn.
Dagens önskan: att jag flyttade låååångt härifrån!
Dagens längtan: onsdag!!!!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards