LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Evelina - 10 maj 2010 21:48

s(he) be(lie)ve(d)

'she believed'

'he lied'


fuck kärlek.

Av Evelina - 10 maj 2010 21:46

And you can tell

everybody this is your song
It may be quite simple

but now that it's done
I hope you don't mind
I hope you don't mind

that I put down in words
How wonderful life is

while you're in the world.

Av Evelina - 10 maj 2010 21:13

dagens musiktips :

enya - angeles

 

avril lavinge- complicated

Av Evelina - 10 maj 2010 21:00

Dagens låt: aqua - cartoon heroes
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: mascara.

Dagens klädsel: mjukis
Dagens roliga händelse: prostatacancer? bröstcancer? mustash?
Dagens planer: läsa o sova
Dagens vill ha: 26 maj.
Dagens saknad: den dära som jag gjorde allt för. & jessica.
Dagens drog: inget
Dagens tråkigaste: min smärta i fingrarna&handen
Dagens finaste: mobilen :)
Dagens måste: läsa fantasy boken te skolan -.-
Dagens dricka: cola
Dagens köp: cola, hårfärg
Dagens mat: ja massor
Dagens kärlek: -.-'
Dagens mående: dåligt
Dagens skratt: mustash? & ''jag tror man rakar av mustashen och skickar det till någon :)''
Dagens tanke: jävla fingrar, mage, sträckning.
Dagens irritationsobjekt: dig
Dagens smycke: inget:o
Dagens just nu: bloggen & musiik & msn :D
Dagens önskan: att allt blev som vanligt, att jag aldrig sa dtdär till dig. att jag inte trodde på hennes ord från början..
Dagens längtan: gothia, studenten, sommarlov, onsdag!

Av Evelina - 10 maj 2010 17:55

helvete vad det gör ont alltså :o

sstukade ju fingrarna så jag fick en blödning, och nu är jag elldeless BLÅ i ''fingerväcken'' 

och jag kan inte böja fingrarna, är iskall om hela den handen, och dt har börjat värka i hela handen så nu går jag med bandage -.-

och jag får inte träna ikv -.-

men mamma ska iaf färga håret på mig idag igen :)

+++


och imorgon äre en vanlig tisdag trorja, och på onsdag så hinner vi ha musik och no i 25 ,minuter typ, sen åker klassen in till stan och äter före trorja, sen drar vi på bowling, slutar vid 12 eller 13 :)

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards