LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Evelina - 11 maj 2010 21:54

Jag hatar att du ska bli sur över att jag har kontakt med folk jag trivs med.

bara för att dt också är dina vänner.

Jag hatar att du verkligen bestämmer över mig, om jag inte gör som su säger så blir du skitsur och säger massa fula saker till mig.

Du vet hur dålig jag känner mig redan,

vrf fortsätta säga att jag suger på fotboll, att jag alltid gör fel, att jag är ett missfoster.

dt låter som om ingen vill ha mig.

Jag vet att du är favoritbarnet,

att du är så jävla perfekt.

men låt mig ha ett eget liv.


Av Evelina - 11 maj 2010 19:54

Så som barnen älskar julen?
Så som korten älskar turen?
Så som Romeo älskar Julia?
Och så som jag älskar dig?

(klicka på bilderna för större format.)

                                                                      

you don't know what you got, before you missin' a lot..

Av Evelina - 11 maj 2010 18:03

 

jag vill ha lördag,

NU NU NU!!

Om inte Ellen vinner så vet jag verkligen inte vad jag ska göra.

fattar inte vad dommarna håller på med ibland, hon ska inte ha kritik, hon är den bästa av alla där :o

och jag hoppas att ni alla förstår det! jag har röstat på henn flera ggr varje pogram. & hon ska vinna!

och den sista gången, så är det Ellen som står där, och förstår att hon vunnit.

för vinner hon inte så dör jag seriöst!


Av Evelina - 11 maj 2010 16:57

 

i en värld av skönhet,

 

är det normala fult..

 

När man förväntar sig något av dt allra bästa,

så blir man bara besviken.


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards