LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Evelina - 13 maj 2010 22:58

nu måste jag få ut mig lite ord : fan jävla helvetes cpskit apa äckel skabb dampvärld.

ddt går verkligen inte ha dt såhär.

allt är mitt fel.

dt är jag säker på..

jag kommer aldrig mer komma tillbaka till verkligheten,

jag vågar inte skapa nya vänskapsförhållande mera.

jag är rädd för att bli lämnad.

helvete.

dööö!!!

Av Evelina - 13 maj 2010 17:23

nu ska jag byta om och sen dra på träning,

har äntligen bytt träningstider från 16.00 - 17.30 till 19.00-20.30

:)

  

så jja,

pusshej

Av Evelina - 13 maj 2010 11:22

nu är dt FEM dagar kvar,

tills vi båda låg där i sängen för ett år sedan, 

du i norrbo,

jag i näsviken,

och smsade med varandra,

vid 23 på kvällen så blev vi det jag trodde vi skulle vara föralltid - systrar.

ååh, dt är så jobbigt!

du pratar inte ens med mig,

du säger inte ett ord.

när jag såg dig igår, jag vela seriöst bara börja gråta,

så vacker du var när du gick där, när du tittade på mig och jag snabbt kolade bort..

varför har vi gjort såhär mot varandra?

jag mådde så bra med dig, jag kunde alltid vara glad med dig, skratta och ha roligt.

Du svarar inte ens när jag skriver till dig.

Du bryr dig inte ens längre..

om FEM dagar, har det gått ett helt jävla år,

dom 2 första månader var underbar, sen har jag lidit i TIO månader för att jag inte haft dig här..

Du fattar inte riktigt, hur ont det gör att bli lämnad ensam kvar, av sin storasyster, sin förebild, sitt allt.

dt är verkligen ingenting jag ångrar att jag träffade dig,

men att jag inte tog den enda chans jag hade..

ååh :''(

jag älskar dig.

17/5-09 - föralltid..

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards