LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Evelina - 20 maj 2010 21:25

when i was young, I never needed anyone.

all by my self,

don't wanna be all by my self, anymore.

Hard to be sure..

kämpa på..
ge upp.

  

Av Evelina - 20 maj 2010 19:58

nu är det inte sådär jätte lång tid kvar tills åttan..

jag vill inte dit.

för dt

1: hon kommer inte vara där på hela 8an

2: jag kommer inte kunna koncentrera mig eller nåt.

3: jag suger på alla ämnen som finns.

4: kan inte skriva ner svar på papper.

5: inget blir som det ska..


Vem ska jag nu kunna gå till när jag behöver?

vem ska jag snacka med,

vem ska jag lita på?

hur ska jag kunna gå vidare när bara du vet hela historian?

det kommer aldrig gå.

Jag har inte vågat berätta hela mitt liv för någon annan än dig.

& nu..

ja..

Av Evelina - 20 maj 2010 19:38

Dagens låt: Martina McBride - Concrete Angel.
Dagens frisyr: utsläppt  uppsatt XD
Dagens smink: mascara, ögonskugga

Dagens klädsel: tights, ginalinne, & typ tunika?

Dagens roliga händelse: när jag & linn höll på att ramla av cykeln XD
Dagens planer: deppa klart
Dagens vill ha: ett liv.
Dagens saknad: ''bv''
Dagens drog: godis -.-
Dagens tråkigaste: att förstå sanningen
Dagens finaste: hon..
Dagens måste: lägga mig i tid.
Dagens dricka: cola & mjölk
Dagens köp: cola
Dagens mat: pasta & bacon ngt
Dagens kärlek: .
Dagens mående: dåligt somfan.
Dagens skratt: när ida sprang (A)
Dagens tanke: jag vägrar :'(
Dagens irritationsobjekt: att du inte svarar.
Dagens smycke:  armband från annie :)
Dagens just nu: bloggen, musik & msn & fb
Dagens önskan: att jag aldrig ekännde igår, då hade de aldrig blivit såhär.
Dagens längtan: onsdag, & imorgon

Av Evelina - 20 maj 2010 07:28

-men jag vill inte till kuratorn.

-men jag tror du får bättre hjälp där.

- men jag kan ju inte berätta hela sanningen för dom.

- då får du försöka göra det ändå.

- men jag kan inte lita på folk.

- men det måste man göra.


ååh.

Jag vill inte.


snart ska jag & hanna till skolan, sen har vi bugg med sexorna, i en o en halv timme,

sen kl 10 har jag & hanna skol if möte :D

sen så har vi nå tråkiga lektioner, sen har vi typ cross nånting på idrotten, på tunet -.-

jobbigt,

sen ikv har vi träning, trorja :D

sen imorgon är det fredag, livet blir knappast bättre utav de.

 tror vi ska til ljusdal då för charie ska döma match eller nå,

så då åker vi nog till lova ooch hämtar sminkbord och kläder :)

sen på lördag har vi match mot edsbyn, på söndag har vi träning, på måndag har vi träning, på tisdag har vi ingenting, på onsdag åker jag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards