LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Evelina - 22 maj 2010 11:41

ikväll gäller det,

sista delen av jakten på julia.

Det är Ellen, Kristina, Frida och Lisette som är kvar.

& jag kommer verkligen rösta slut på mina pengar på Ellen.

Hon har slitit hårt.

& hon hade ingen riktig utbildning, men hon har fixat det ändå, och dt tycker jag är grymt stark.

Även fast panelen vill ha ut Ellen, så har hon stått på sig och fortsatt med sitt.

Ikväll sjunger hon ''Be mine!'' me Robyn igen.

För att juryn tyckte att denvar den bästa hon gjort. fast jag tkr alla varit lika bäst.

Ellen har aldrig hamnat i duellen, & inte Lisette heller.

Men Frida och Kristina har.


Så gör som jag kommer göra ikväll.

klockan 20.00 så trycker ni på 1:an på tv'n, och kollar på våran underbara ellen.

Och när ni ska rörsta så skriver nu ett sms som det står ''Ellen'' till 72211

eller så ringer ni och röstar på eller på: 099-202 03.

Nu tar du hem dehär ellen!

Varje gång du kliver upp på scenen så ser jag hur lycklig du är.

Och även om du inte skulle vinna idag, så kommer du alltid vara en stjärna i mina ögon.

  

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards