LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Evelina - 1 juni 2010 22:40

Idag så klev jag upp ngn gång, sen drog jag till skolan vid halv åtta,

sen hade jag matte från åtta till 20 över åtta, sen måsta jag till kuratorn............

Sen så hade jag svenska ''prov'' eller vad de är.

Sen hade vi typ rast,

sen hade vi So, pratade om ekonomi grejen,

sen hade vi lunch, åt Liiiite keso XD

haha, sen var jag hungrig resten av dagen,

iaf, hade No efter lunch, då skrev vi labbrapporter.

Sen hade vi spanska,satt vid datorn och skrev in översättningsmeningar bara.

sen skyndade jag mig hem,

slängde i mig mat.

sen drog jag till ljusdal,

förlorade med 1-3 mot 97orna.

2 målet var indirekt frispark, och jag såg ingenting för alla va så långa.

Sen 3dje målet vad dommarens fel, för jag och en tjej sprang ihop, så hon landade med sitt KNÄ rakt i MIN RYGG. & då kunde jag knappt resa mig upp,

så fick jag hoppa av, sen så hoppade frank in, så dömde han STRAFF. fast han sa själv att de inte va de, så då vare 1-3. Men ändå ganska bra spel.

Men jag får inte träna på torsdag för mig rygg och min förkylning-.- 

imorgon blire en vanlig dag för mig trorja,

& på ttorsdag ska vi orientera från bjb till maln, sen äre beachfootball & beach vollyboll där.

också ska jag ju bada såklart. :)

nu ska jag sova.

har sjukt ont i huvudet, halsen, ryggen och min ''koncentrationsmedicin'' gör mig trött.


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards