LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Evelina - 9 juni 2010 15:52

 

Fyra personer som gör dig lycklig
1. LinnBorg,
2. Linn johansson

3. Lisa fredin
4. Melissa stenzon!

Nämn sex låtar som väcker minnen
1. Molly sanden - det finaste någon kan få,
2. sofijah - bara för att jag älskar dig.
4. danish - le igen
5. vertical horizont - best i ever had /gey sky morning.
6. State of shock - the best i ever had.


Nämn tre saker du älskar

1. fotboll
2. musik.
3. vänner.


Nämn tre saker du hatar
1. Killar/förhållande
2. idioter
3. folk som ljuger medvetet för att såra.


Fem saker du aldrig kommer att glömma
1. Sommarlovet 2008 med jossan!
2. Chavelle( fd hund)
3. Drillen.
4. dm 969 - 2009
5. Sandvalla tiden..

 

Fem saker du vill göra just nu.
1. Ha sommarlov !
2.  sova
3. spela fotboll, fast ändå inte.
4. träffa chavelle.
5.  träffa mitt nya lilla kusinbarn, lillflickan :'D

<3

Av Evelina - 9 juni 2010 13:53

alltså, herregud vad jag är dålig på att uppdatera.

men men, de är någonting ni får leva me ;) bloggen är faktiskt inte mitt liv.

men kan berätta vad jag gjort idag,

ja, började 8 med spanska prov, sen vid 8.45 så gick jag därifrån för provet gick skit och jag orkade inte bry mig...

sen så gick jag runt bara i 20 minuter o kom typ 5 minuter sent till musiken :p

meningen bryr sig för de är bara skit allting.

iaf, sen hade vi rast, (L)

sen hade vi bild,

sen lunch, men den hoppade jag över, så jag gick & pratade emd jossan isf :)<3

sen vare rast i 50 minuter, sen så hade vi datagrej så vi ska göra hemsidor ;)

sen så skulle jag göra provet, de gick väl sådär. menmen.

sen slutade vi halvtvå (:

imorgon ska vi städa skåpen och klassrummet, sen efter lunch så ska vi till caroline och fika.

sen på kvällen äre examen.

& jag vill inte.


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards