LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Evelina - 16 juni 2010 23:33

Orkar inte vara glad.
Minnen, tråkiga minnen kommer över mig.
Jag gråter, mina tårar förvandlas till blod,

jag önskar du fanns här, jag önskar du förstod.

Jag orkar inte längre spela det här.

Ni är bra på ett spel, som inte jag vill spela.

Vad är vinsten? att få mig att bryta ihop?

isåfall kan ni lägga er. Jag ger mig inte då.

Men jag känner varje natt, innan jag somnar,

hur det hugger i hjärtat, hur det svider i ögonen,

jag ser upp mot himlen och ber om att inte bli lämnad ensam kvar.

Jag vaknar alltid upp i mitten av natten och mräker att du inte längre finns här,

Jag har ingen jag vill tro på, ingen jag vill prata med längre.

Det är sommar, och solen skiner, men jag kan inte se det,

Allt är bara så mörkt..

/evelina.

Av Evelina - 16 juni 2010 17:02

FRÅGESTUUND.

 

  

så passa på nu.

fråga vad ni vill,

är det någonting ni vill veta om mig?

är det någonting ni undrar?

FRÅGA nu!

ni har fram till fredagkväll på er.

om det blir för några frågor så svarar jag inte alls. :)


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards