LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Evelina - 21 juni 2010 23:43

Dagens låt: seasons of love - rent!
Dagens frisyr: utsläppt på dagen, uppsatt på kvällen :p
Dagens smink: mascara & ögonskugga ;)

Dagens klädsel: linne & jeanstights & klackskorna:)
Dagens roliga händelse: nå på matchen ;)
Dagens planer: film&sova:)
Dagens vill ha: 18 juli!
Dagens saknad: Melissas röst :((
Dagens drog: energidryck :)
Dagens tråkigaste: Min huvudvärk!

Dagens finaste: LAGET!
Dagens måste: SOVA!
Dagens dricka: energidryck :)
Dagens köp: glass
Dagens mat: makaroner:D
Dagens kärlek: ..
Dagens mående: rätt bra :)
Dagens skratt: nånting på matchen fan ;D
Dagens tanke: jag orkar!:D
Dagens irritationsobjekt: hon -.-
Dagens smycke: inget :)
Dagens just nu: bloggen, jakten på julia, Ellens blogg,  & msn
Dagens önskan: att de blev JULI!!
Dagens längtan: ARTONDE JULI, och veckan efter de förfan :)

Av Evelina - 21 juni 2010 23:21

ÄNTLIGEN en vinst, tror fan vi har förlora ALLA serie matcher :o

hurfan kan de gå så dåligt :s

idag vann vi iaf mot järvsö med 3-2


Innan den här matchen så låg vi SIST. så vi behövde verkligen dendär vinsten, visst, vi aknske inte ligger bäst till, men vi kan stiga :D

hihi, snart ska jag sova, har VÄÄÄRLDENS träningsvärk och huvudvärk så d ifnns inte! 

Av Evelina - 21 juni 2010 11:41

Idag var jag osmsagt i hudik på bup,

gick jätte bra.

efteråt så åkte jag & mamma och köte glass, sen gick vi på Knapps & jag köpte nya klackskor, tycker dom var helt okej faktiskt, skitsköna att gå i iaf!

typ 7-8 cm klack,

      


Sen så köpte vi även masssa med tejp till fotbollen xD haha behöver de ja :o nu ska jag vila lite och tagga till till matchen ;D

<3

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards