LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Evelina - 19 juni 2010 20:58

SCHEMA (Ej spelschema)FÖR GOTHIA:D


Söndag 18 juli

Lagen anländer till Göteborg under dagen,
Incheckning skola/hotell för kat A och B-lag. Middag serveras 17-20.30 (kat A)
Ålderskontroll,
Lag i kat. C och D kan anmäla sig vid Heden Central Informationen.

Gothia Heden Center (hjärtat av gothia!) öppnar!

 

Måndag 19 juli

Gruppspelet startar 08.00 , sista matchen spelas 17.30
Inchecking av lag fortsätter fram till 16.00/ Ålderskontroll.


Gothia Heden Center/Leader’s Sports Bar/ Gothia Kviberg Center
Liseberg – fri entré med
Gothia Card
Gothia Opening Ceremony Nya Ullevi 20.00, insläpp 19.00 (fri med Gothia Card)

Tisdag 20 juli

Gruppspelet fortsätter

Gothia Heden Center/Leader’s Sports Bar/ Gothia Kviberg Center
Liseberg- fri entré med
Gothia Card
Gothia Leader’s Party 19 – 24
Club Gothia 19-24

 

Onsdag 21 juli

Gruppspelet fortsätter / A-B Slutspelet börjar


Gothia Heden Center/Leader’s Sports Bar/ Gothia Kviberg Center
Liseberg- fri entré med
Gothia Card!
Club Gothia 19-24

Torsdag 22 juli

A-B Slutspelet fortsätter

Gothia Heden Center/Leader’s Sports Bar/ Gothia Kviberg Center
Liseberg- fri entré med
Gothia Card
Club Gothia 19-24!

 

Fredag 23 juli


Gothia Finalerna börjar med start 12.00 – A-Finaler (prel)
Gothia Heden Center/Leader’s Sports Bar/ Gothia Kviberg Center
Liseberg- fri entré med
Gothia Card
Club Gothia 19-24

Lördag 24 juli

A-finalerna spelas med start 08.30 Gamla Ullevi (prel)
Samtliga B-finaler spelas på Heden med start 08.00 (prel)
Sista måltiden serveras 11-15 (kat A) Lunch
Lagen checkar ut från skolorna
Liseberg- fri entré med

Gothia Card
Club Gothia 19-24


FYFAN VAD JAG LÄNGTAR!

 

Av Evelina - 19 juni 2010 16:44

HAHAHA herregud vad konsig jag är :o

idag sås att jag & tänkte på gothia (som vanligt) också helt plöstsligt började jag tänka på hur man ska tacka dom andra :o man kan väl inte säga '' vi tackar motståndarna,dommaren och publiken med en varm applåd''? eller? dom fattar väl inte de e :o?

och sen när man ska gå runt & skaka hand, dom kommer ju inte fatta vad i menar om vi säger '' bra spelat'' på vårat språk :o

hahaha Det måste jag verkligen få svar på :o

Av Evelina - 19 juni 2010 02:30

om typ en halvtimme så åker ellinor till frankrike med konfan :( och lika Jassica & Matilda också :(

29/8-09 - true friendship never ends!

NÄR MIN ELLINOR KOMMER HEM FRÅN FRANKRIKE DÅ JÄVLAR SKA VI TRÄFFAS IGEN!


            



iallafall, jag ska ju upp klockan åtta imorgon :o hur fan ska jag orka därå!?

aja, och jag saknar DM somfan, vinsten som jag var med om,

den känslan jag hade i min mage då, det var som när man blir kär.

& jag hoppas att jag får uppleva samma känsla på gothia, fast med ett annat lag.

Av Evelina - 19 juni 2010 00:11

Ibland saknar jag skolan, inte själva lektionerna, men bara att umgås med folket där..

Det är så många tomma dagar nu på sommarlovet, måste vänta till mitten av juli innan de händer grejer ;((

SPM = spanska :p

  

innan jag har gått ut 8an så ska jag ha iallafall 2 mvg & försöka fixa VG i spanska, engelska, svenska & matte!

__________________________________________________________

iallafall så sitter jag & storbölar åt gamla bilder på min f.d hund, som gick bort den 22/10-07.

så det är lite jobbigt, och samtidigt lyssnar jag på sorglig musik.

gud vad jag är omogen :(

visst ser de lite ut som om han gråter på bilden?

den är tagen i väntan på att få somna in föralltid..

  

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards