LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Evelina - 4 juni 2010 14:31

Dagens låt: Never had a dream come true - S club 7
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: mascara, ögonskugga

Dagens klädsel: ginalinne, nån tshirt, och byxerna jag köpte i gbg, liknande chinos.
Dagens roliga händelse: säker nått som inte var roligt egentligen.
Dagens planer: ingaaa alls
Dagens vill ha: dextro
Dagens saknad: MELISSA
Dagens drog: halstabletter
Dagens tråkigaste: att jag fortfarande inte är frisk.
Dagens finaste: måste nog vara linn :)
Dagens måste: ut & gå. :D
Dagens dricka: inget
Dagens köp: glass
Dagens mat: inget.
Dagens kärlek: ingen!
Dagens mående: grymt :D förutom min sjuka :)
Dagens skratt: haha jag har skrattat åt ALLT idag XD
Dagens tanke: SNART ÄR DE MÅNDAAG!
Dagens irritationsobjekt: Att jag är sjuk -.-
Dagens smycke:  samma vanliga armband
Dagens just nu: bloggen, musik & msn
Dagens önskan: att jag fick det jag vill ha.
Dagens längtan: Juli & måndag!


I FEEL GOOOOD :D :D :D :D :D

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards