LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Evelina - 5 juni 2010 17:49

2010's sommartest för tjejer.


Antingen eller
kjol eller shorts? - shorts!
linne eller t-shirt? - linne
bikini eller baddräkt? - bikini
kärlek eller strul? - kärlek
fest eller myskväll? - båda
dag eller natt? - båda
sola eller bada? - båda.


Sommar frågor
Gillar du sommaren? - aa
Vad är det bästa med sommaren? - ALLT. förutom myggen
Brukar du sola mycket? - ahrå
Blir du lätt brun? - jarå..
Brukar du åka båt? - nja

Killar
Ska killar ha långa eller korta badbyxor? - långa
Magrutor eller ölkagge? - magrutor!
Blonda boys eller mörkhåriga? - blonda med spretigt hår och brun utväxt!
Ragga eller bli uppraggad? - båda;)
Har du strulat med någon riktigt ful? - ja
Har du strulat med någon och sedan ångrat det? - aa
Har du strulat med fler än 2? - aa


Kärlek
När kysste du någon senast? - jag venne jag e
När sov du bredvid någon av det motsatta könet senast? - ingen vet 
Har du haft ett förhållande som hållt längre än 1 år? - aa
Gillar du någon nu? - nja..
Har du pojkvän just nu? - näe
Har du någon gång varit olyckligt kär? - aa


Vänner
Har du många vänner? - det räcker.
Vem/vilka är dina närmsta vänner? - Sofie & Melissa.
Vem/vilka brukar du umgås mest med? - typ ingen :p
När senast var du med någon? - jag venne, var väl ed folket på dopet för en 40 minuter sen..
Brukar du vara med kompisar på helgerna? - ahrå
Vilka brukar du umgås med på skolan? - Linn,Hanna,Annie & Ida.

Sport
Går i i någon sport? - ja
Trivs du med den? - AA!
Vad är det bästa med den? - allt trorja!
Vad är det sämsta med sporten? - skadorna.
Har du många vänner inom den sporten? - ahrå
Är det en lagsport eller enskild? - lagsport!
Kommer du fortfarande hålla på med sporten om ett år? sååklart!


Random frågor
Har du en egen data? - aa
Har du ett träd utanför ditt fönster? - ja
Bor du i villa eller lägenhet? - villa
Äger du ett par rosa skor? - trorja inte
Har du ett par string? - aa
Har du en vit bh? - aa
Vad har du för mobil? - sony ericsson w595 trorja
Anser du att du är smart? - nej!
Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? - haha ja:D
Vad tycker du är bäst med dig själv? - ingenting.
Vad har du för hår färg? - blondt
Vad ska du göra imorgon? - träna & fixa fika!
Var det här testet roligt? - SKIIIT ROLIGGGT duue :D -.-

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards