LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Evelina - 3 juni 2010 21:41

I never had a dream come true
Till that day that I found you
Even though I pretend that I've moved on
You'll always be my baby.
I never found the words to say
...You're the one I think about each day
And I know no matter where love takes me to
A part of me will always be with you

 

 

klarar inte mer utan dig Melissa.

Jag väntade i SJU månader på att få träffa dig, jag fick dela 4 dagar emd dig, nu dröjer det . typ 1½ månad innan jag får träffa dig igen.

Varje sekund med dig kändes som om bara DU & JAG fanns på jorden,

som om den bara var våran.

Varje sekund utan dig gör ondare & ondare i img.

Jag trodde aldrig att jag skulle sakna dig så mkt bara efter 5 dagar.

Jag började nästan gråta när jag gav dig den sista kramen innan du åkte..

Jag skulle helst vilja stanna där med dig, mest av allt.

Men när vi kommer igen, så kommer det bli grymt!

& du kommer ju också i sommar.

Så underbart.

Nu väntar jag bara på dagen tills du kmr och sen så ska jag njuta av varje sekund.

Jag älskar dig kusin, mest av allt.

  

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards