LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

till dig, min älskade.

Av Evelina - 6 oktober 2010 21:48

jag skrev det till dig, och hoppas du blev glad för det:

''På lördag var det exakt 1 år sedan jag hörde din röst för första gången Melissa. Minns du det? vi pratade i över 1 timme.. Det var fredagskvällen den 9 oktober 2009, jag behövde prata med någon, och du ringde mig, och bara efter första ordet du sa så visste jag att du hade något som ingen annan har, jag visste att du var speciell, helt underbar var du och ända sen den stunden har jag älskat dig av hela mitt hjärta, jag har försökt att stötta dig så som du har stöttat mig, och jag försöker att hålla kontakten, fast det inte alltid är så lätt. då du ska utomlands och vi inte kan prata på 1-4 veckor, så gråter jag, jag gråter över att inte kunna höra din röst, över att inte veta hur du har det eller hur du mår. Men du är ju mogen nog att ta hand om dig själv, men ändå blir jag lite orolig.

och jag gråter av lycka när jag tänker på den stunden när jag träffade dig för första gången, det var planerat så länge, sen november hade vi haft de bestämt, jag var så förväntansfull över att få träffa dig, men ändå så otroligt nervös.
Men du kom och bara stod där, du var så vacker, jag vågade inte säga någonting,gjorde bort mig totalt, jag blev någon jag inte är egentligen.. Dagen efter tog du studenten, du var så jävla fin, sen efter studenten när vi skulle fika osv, så gick du och presenterade mig för dina vänner, du verkade vara så stolt över att ha mig där? Dagen efter det tog du med mig på bio, bara du och jag, jag var så jävla lycklig, lyckligast i världen faktiskt.
Du är mitt allt Melissa, bara det är jag inte längre berättar det för dig, och kanske inte visar att jag uppskattar dig så mycket som jag egentligen gör,
du känns mer som en syster än kusin på något sätt, jag vet inte riktigt, systrar tjaffsar och blir så irriterad på varandra ibland, men ändå älskar dom varandra hur mycket som helst.

Och jag älskar dig.
det känns verkligen som om det var flera flera år sedan jag lärde känna dig, men det är ju bara ett år sedan, som ska bli till 60 år.
förlåt för alla misstag jag gjort, för alla gånger jag gjort dig besviken, det ar inte varit med meningen, det hoppas jag att du vwet. jag skulle ALDRIG göra någonting för att du ska bli ledsen/besviken på mig.
Det är hemskt när jag vet att jag gjort så du är det..

♥''

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards