LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

tidsfördriv

Av Evelina - 7 maj 2010 16:00

 

Vad blir ditt namn baklänges?
anileve / ewwe

Har du gjort en snöängel i år?
aa

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
typ 4-5 dagar xD

Har en dröm gått i uppfyllelse?
jarå

Tycker du att sengångare är söta?
hur ser dom ut då?

Har du någon gång testat karate?
aa

Första sporten du gick på?
fotboll


Minimorötter eller pommes frites?
pommes


Vad längtar du mest till just nu?
sommarn

Hur gammal har du tänkt bli?
102½

Har du haft vattkoppor?
ja

Vad drömde du inatt?
inget

Vilken tv-serie är bäst?
scrubs (a)

Vad åt du senast?
godis :o

Höga eller låga strumpor?
beror på vad man har för kläder till

Vad är du mest rädd för i hela världen?
finns inget att vara rädd för igentligen, med dt är väl döden

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
när jag har tråkigt så

Vad har du för färg på ditt påslakan?
blommigt gult/grönt &rosa :p

Bikini eller baddräkt?
bikini och shorts


Snyggaste läraren?
men ingen!?

Är du mörkrädd?
aa

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
nä, aldrig.

Riktig gran eller plastgran?
men va?

Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt

Godaste drickan till frukosten?
inget

Vill du bli president?
nää

Har du spelat tjej i en teater?
aa

Duscha eller bada?
Duscha

Har du gråtit i skolan nån gång?
aa

Hur tar du dig till jobbet?
 jobbar inte,

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
trorja inte

Sjunger du på toa?


Vilken färg har din jacka?
vilken av dom menar du?

Använder du långkallingar?
på vinterna kanske

Är du höjdrädd?
aa

Vilket land vill du åka till?
España och turkiet & grece

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
venne

Vad ska du göra NU?
skriva här

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
nej

Har du sett din bästa vän gråta?

ja..

Vilka vitaminer åt du när du va liten?
venne

Har du fått någon komplimang idag?
har jag säkert

Är du polare med grannarna?
aa

Vilka språk talar din mamma?
svenska

Vilka länder har du bott i?
Sverige & norge en vecka :)

Senaste percingen?
öronen

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
var typ i lördags

Gay?


Har du däckat/spytt för att du druckit?
dricker inte :)

Har du äggat ngn?
äggat!?

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nää

Suger det här?
men helst!

Har du varit på stranden?
japp

Har du haft en stalker?
nä?

Minns du din/dina musiklärares namn?
vssa av dom

Hur bra är din syn?
sådär

Har du varit på ett party?
aa

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?


Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
''han är upptagen''

Har du varit utomlands?
norge 1 vecka, sen ska jag till grekland, och danmark

Har du sett din bästa vän naken?
har ingen bästavän

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
mamma&pappas trorja väl

Var är dina syskon just nu?
hemma

Vad var den senaste drömmen du minns?
att morfar kom tillbaka, fast jag visste inte vem dt var :o


Vilken tid gick du upp i morse?
halv 7

Vad ska du göra i helgen?
ikv ska jag plugga, imorn ska jag te stan o kolla när julle uppträder, och söbndag äre match

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Match söndag på älvvallen samling 14,00"

När va du riktigt sjuk senast?
typ hela veckan?

Vem är den senaste kändisen du tog på?
venne :s

Vad finns i din bakficka?
Har inga bakfickor

Har du färglinser?


Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov :p

Vad är det första du gör på morgonen?
vaknar

Vad ska du göra efter det här?
ta ngt att äta :)

 
 
Ingen bild

catallonia

7 maj 2010 20:12

Evelina! Du anar inte vad lycklig jag blir för att du funnit en vän.Saknade det mycket själv när jag var i din ålder, så jag vet vad det betyder. Känner även mig ensam fortfarande ibland, men du som e så ung, skall inte ha ångest m.m Om du skulle vilja skriva något, som inte passar i kommentarsfältet, har jag skrivit min mailadress.
Må så gott o var rädd om Dig, vännen min! Kram

 
eemma

eemma

7 maj 2010 20:24

hhej, gillar din blogg! :)

http://jjustme.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards