LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

en sekund att minnas dig en evighet att glömma dig (L)

Av Evelina - 7 maj 2010 19:53

en sekund blir till en minut, en minut till en timme, en timme till en dag, en dag till en vecka, en ecka till månader, månader till år, och år och år.. 

följ den just like I do :)

www.perfectcute.blogg.se


nu börjar jag verkligen bryta ihop,

dt var fan åratals sen vi sågs känns dt som.

fast dt var den 17/2. men ändå, dt är för lång tid.

Du är min storasyster och jag klarar mig inte utan dig!

Jag börjar seriöst att gråta när jag tittar på bilderna jag knäppte på dig när vi träffades sist.

Jag vill bara ta fförsta buss till dig.

jag behöver dig för att kunna andas in och ut.

Men imorgon, då ska vi ses, dt har jag redan bestämt, jag kommer bvara där, och om jag inte kmr in, så tänker jag ändå stå och vänta på dig.

Jag klarar fan inte en sekund till.

Min Sofie, min storasyster, du är så jävla gryym!

Jag kommer alltid vara din lilla evelina.

och jag ska följa dig genom åren.

Jag älskar dig storasyster,

så mkt mer än du ngnsin kommer ana.

/ DIN LILLASYSTER  

 
 
SA

SA

7 maj 2010 20:57

gumman ! du ger mig så fina ord

http://perfectcute.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards