LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Jag skulle aldrig sjunka ner till botten igen ju..

Av Evelina - 21 maj 2010 22:48

jag orkar inte med det här längre.
Bara för allt idiotiskt jag gjort på den hära sista tiden måste jag börja gå till kurator den tiden som är kvar av skolan...
& som jag inte ens kan prata med.
Fan, varför började igen från första början!?
jag hade ju lovat mig själv,
och alla andra att jag skulle sluta.
Ni trodde på mig, och jag förstår om ni är besviken.
Jag förstår inte varför jag låter allt gå så långt..
Jag var så stolt över att jag bestämde mig att  jag aldrig mera skulle komma tillbaka till tiden då jag verkligen låg längst nere på botten,
då jag
skärde mig och hatade mitt liv.
Nu är jag där igen.
På samma jävla ställe, på samma jälva plats.
Känner ingen mening med någonting numera,
blir grinig, irriterad och arg för allt, kan skälla ut någon helt utan anledning, börjar gråta för ingenting.
ååh. jag blir så less på de här.
Och inte fan kmr kuratron funka.
Jag vågar ju knappt lita på mina närmaste vänner längre. hur ska man kunna lita på ngn man inte ens känner dårå?
Visst har h*n tystnadsplikt. Men hur ska jag kunna lita på de ändå.
Tänk om hon säger som alla andra : det här är allvarligt.
Men det är det inte, för att man kommit in i en period då man hatar allt och skär sig och ingenting duger, så är det inte på liv eller död. Eller jo, kanske ibland..
Men iaf, alla har väl sina svackor, och jag har mina rätt ofta..
& nu har skolan börjat gå ännu mer skit,
jag orkar inte bry mig, jag orkar inte plugga.
senaste proven har gått åt helvete. seriöst,
matte,spanska muntligt, och engelskan.
Nu orkar jag verkligen inte bry mig. Jag vill inte ens ha sommarlov längre.
För efter lovet, så börjar jag i åttan om jag inte är så dålig så jag måste gå om 7an, fast jag har ju inte ig i ngt..
men om jag börjar i åttan börjar betygen tugga på en, och allt kommer bli en nivå svårare,
och jag som inte knappt kan sjuans saker känns det som..
Jag mår dåligt hela tiden, måste plugga VARJE dag, nu hinner jag knappt med fotbollen.
:'(
också från onsdag till söndag så kommer jag inte ens kunna träna eller nå, för då är jag i gbg. och jag är jätte nervös inför de av någon andledning:s
men jag orkar iaf inget mer och det finns verkligen ingen mening med livet längre.
känner mig så ensam ändå..
trots att jag har mina vänner.
fan.

 
 
Annie

Annie

21 maj 2010 22:55

Har jag gjort nå?:O

http://annielindgren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards