LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

SVAR från FRÅGESTUNDEN!

Av Evelina - 18 juni 2010 21:13

Är du snygg?

- Haha nej, det kan jag verkligen inte påstå att jag är!

 

Om du vann en miljon vad skulle du göra då?

- Först av allt skulle jag nog köpa en utlandsresa åt mig&min familj, sen hade jag nog köpt ny mobil & kläder, sen hade jag självklart sparat väldigt mycket också:)

 

Ska vi knulla? (antecka att de är en tjej som har frågat:p)

- haha, ja självklart (:

 

Har du haft en bra dag?

- Ja det har jag faktiskt haft :)

 

Vad ska du göra ikväll?

- Bara ta det lugnt tror jag, titta på film och sånt :) eftersom jag ska upp vid 8 imorgon.

 

Vad har du för färg på din tröja?

- typ rosa/orange någonting:)

 

Vad ska du göra på midsommarafton?

- ska nog vara med familjen &farmor&farfar på hagmyren & titta på trav, som vanligt :)

 

Gillar du energidryck?

- ja, det gör jag, fast det beror på vad det är för energidryck (:

 

vem tyckte du va värd segern i DM finalen i fjol?

- Jag tyckte faktiskt att ni(ljusdal) va värd segern, ni hade faktiskt bättre spel, och Om det inte hade varit för de där självmålet så hade ni vunnit på straffar, & de säger jag inte bara för att jag spelar med er nu, utan för att det är sant, men visst, hudik spelade rätt bra då också,  Men jag tror ändå att Ljusdal skulle komma längre I mästercupen!

 

Vilken blogg är din favoritblogg?

- Min favoritblogg är Ellen Bergström's blogg, hon var med på jakten på julia på svt, och hon har fått mig att känna mig jätte stark, och för er kanske hennes blogg bara är som en vanlig blogg, men inte för mig, för jag ser hur stark hon är. Kika gärna in på den, jag tror hon blir glad då:)  www.metrobloggen.se/milady

 

Tycker du om någon just nu?
-Ja det gör jag:)

isåfall namn?

- Det vill jag faktiskt inte ge ut, det är bara jag som vet vem de är:)
hur mycket på en skala 1-10?

- 8
känner du den personen bra?
- ja det gör jag.

tror du han gillar dig?

- det vet jag faktiskt inte..

 

Är du glad att du bytte lag till ljusdal? :)

- Ja det är jag faktiskt, jätte glad, kände mig så välkomnad där, och ibland känns de som om jag kännt dom i laget i hela mitt liv. Dom har tagit hand om mig enda sen den första dagen jag kom. Dom har inte tryckt ner mig när jag förlorat, utan dom har bara stöttat mig, det är underbart folk & ett underbart lag!

 

Vilken är din favoritfärg?

- min favorit färg är faktiskt svart (a) lite tråkigt kanske, men tycker den är fin x)
 

Tycker du om din Kusin Lisa? ;)
- Jag tycker verkligen om henne, hon förstår så bra och stöttar nå otroligt när man behöver hennes stöd, hon är sjukt rolig och man hittar alltid på saker med henne :) Hon tog hand om mig då jag var yngre, vi umgicks mycket mer då än nu, tyvärr..

 

Kommer vi ses något i sommar igen?

- Ja självklart kommer vi göra det!
 

Vad tycker du om min blogg?

Gillar verkligen din blogg :) du skriver så mycket mellan himel & jord, Och tycker det är väldigt intressant faktiskt :) chekka den : www.lisafredin.blogg.se

 

Vad vill du bli när du blir stor?

- Jadu, bra fråga (a) Jag är inte riktigt säker på de faktiskt, pågymnasiet vill jag nog gå rig (riksidrottsgymnasiet) eller hotell&resturang:)
 

 

Vem är din bästa vän? 

- jag har faktiskt ingen bästavän längre, vågar inte kalla folk för bästavänner längre efter allt som hänt mellan mina tidigare bästavänner. Men jag har många väldigt bra vänner som står mig väldigt nära, & de vet dom själv vilka dom är:)
 

 

Vem är din idol ? 

- Min idol är Ellen Bergström, jag vet inte riktigt varför, men då ohn avr med i jakten på julia, så gick henne röst och hennes utstrålning rakt in i mitt hjärta, hon var sig själv, och jag älskade det helt enkelt!
 

 

favoritfilm ?

Min favoritfilm är faktiskt ''I taket lyser stjärnorna'' & vissa beck filmer. tycker väldigt mycket om polisserier och så :)
 

Din favoritfilm? igen.. :p men - Min favoritfilm är  ''I taket lyser stjärnorna'' & vissa beck filmer. :)

Favoritdjur? :)

- ja, favoritdjur, dt är nog häst,hund & katt faktiskt (a)

också ÄLSKAR jag delfiner!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards