LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under juni 2010

Av Evelina - 15 juni 2010 17:49

hej hej:) nu sitter jag i bilen med lisa och erik påväg till sundsvall, vi har en kläddläka som står hemma hos lisa och väntas på att bli uppäten:) Hihi(a)

 
Av Evelina - 15 juni 2010 11:07

hejjjsan :)

idag så ska jag till Lisa :D

sjukt mysigt, sen trorja sofia också skulle komma,

det är ngn i Lisas paralellklass :)

vet inte vem de är, men det kan väl bli roligt ändå :)

hihi, ska väl dit om ettag :)

sen imorgon ska jag nog vara med Nathaniel & David :p

hehe

Av Evelina - 14 juni 2010 22:35

Allmänt test 1

Vilken svordom använder du mest? fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? ställer aldrig klockan!
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  ja!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? utlandsresa!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?  aa
När var senast någon stötte på dig? jaru:)
Vad åt du till middag senast? strips
Kan du vissla? ja
Tittade du på tecknat när du var liten? aa
Äger du några popband t-shirts? nej :s
När flög du senast? har aldrig flygit
Pratar du några andra språk? spanska & engelska, fast inte flytande!
Har du gråtit offentligt? aa
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? piercing:)
Vad har du med dig in på bion? någon trevlig person, & dricka:oo
Vad har du för väder? venne:p
Vilket är ditt favoritämne i skolan? inget:)
När sov du senast på golvet? hahaha vetinte?
Vilken är din favorit drink? no ideah
Gillar du din boendesituation? nej
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jadu..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? närå
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
Tror du på liv på andra planeter? nej:p
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? '' jag orkar inte bry mig mera'' 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? fan vad roligt!
Tycker du om att krama folk? älskar de:o
Äger du en digitalkamera? aa
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? jaru?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? aah!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ibland..
Är du mörkrädd? aa
Tre saker du alltid har med dig? mobil, mig själv & väskan:p


test 2
1. Hur bor du: i en villa
2. Brukar du komma i tid: ahrå
3 Hur lång är du: 1,65 kanske
4. Kan du laga mat: beror på vad de är för mat! 
5Vad jobbar du med/pluggar du: går fortf i grundskola/högstadiet. 
6Vad har du på dig just nu: sport bh, trosor & morronrock XD 
7Har du någon fobi: a
a8Hade du en bra kväll igår: nej.
9vilket är ditt senaste inköp: glass
10Din favoritdryck på morgonen: juice
11Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
12Har du sovit i din egen säng inatt: aa
13Vad hade du sönder senast: venne:p
14Vem snackade du med senast: ludde :p 
15Varm favoritdricka: COLA!
16Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
17Alkoholhaltig favoritdricka: cider
18När gjorde du senast något riktigt dumt: något RIKTIGT dumt, de var väl typ 2 veckor innan skolan slutade..
19Saknar du någon just nu: aa
20Vad ska man göra för att få dig irriterad: reta mig :o
21Någon jag stör mig på: kungen
22Intressen: fotboll, fotografera 
23senaste person du kramade: bra fråga
24Senaste person du ringde: Nathaniel
25Senaste person som ringde dig: Melissa :'(
26Vad drack du senast: cola
27Vill du ha barn: ja
28Längtar du till din nästa födelsedag: ahrå
29Har rakat dina ben någon gång: ja?
30Är du sugen på något nu: nej
31Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
32Använder du hudkräm: ibland
33Attraheras du av män med skägg: nej
34Micro-pop eller poppa själv: jag venne :p 
35Brukar du baka: ja. 
36Röstade du i det senaste valet: nej
37Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej..
38Vilken låt lyssnade du senast på: Chris Brown - with you
39Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
40Vad tycker du är äckligt: blod!
41Har du pengar på mobilen: aa

Av Evelina - 14 juni 2010 20:41

BILDBOOOMB!!


1. urklippt från ett brev jag skrev! 2. Linn skrev det i min vännerbok för längesen.. 3.bild sen ullared. 4 Jag & jossan. 5. Jag och johanna L. 6. sen jag fotade ljus hemma.

              

7. gjorde om melissa. 8. Sen jag & Alva lekte XD 9. depp. 10. Sen jag,Charlotte & Julia solade i långharpa. 11. bild till idah.. 12. Innan jag lämnade Sandvallaskolan.

           

13. Min älskade Tilda! 14. besvikelse på henne. 15. vårat löfte.. 16. jag hade boring? 17. Alva gjorde bild på mitt födelsedatum. 18. Våra ord!

         

19. Bild sen killarna spelade fotboll på gårn. 20. hjärtat jag gjorde till idah.. 21. ngn random bild :)

        

22.HaHA jag vet inte ens vad de är? 23. Skrev till melissa.. 24. Sen dagen med alva i leksand! 25. Random pic bah. 26. Alla våra samtal.. 27. hahaha Bullen:D

            

28. Lie.. 29. :D 30. Sen vi va i Slottsvea & badade :) 31. vintern 08. 32. snodden&armbandet (L) 33. HAHA min födelsedag 08 med jjossan :'''D

           

34 & 35 sommaren 08 med jjossan!  36& 37, jjossans födelsedag 09 :D 38,39. med amanda.

             

40. Jag&amanda. 41. FOTBOLL! (L) 42. Kolle.. :( 43,44,45,46,47&48. HÄSTAAR:D

                  


HAH, där fick ni lite bilder ;D

Av Evelina - 14 juni 2010 16:23

alla fotbollsspelare gör denna!

alla fotbollsspelare gör denna!

om du verkligen älskar fotboll.

nummer på tröjan: 1!

position: Mål
skomärke: Adidas
lag: Ljusdalsif!
träning/match: Match, & träning:p
favoritspelare: zlatan (;
har du fått utvisning : nej
har du gjort mål?: inte när jag stått i mål, men ute så :p
förlorat en match: aa
skadat dig i en match: aa
vunnit en match: aa
spelat lika en match: aa
varit i ett annat land med laget?: näe
stått i mål : jag står i mål!
är du en av dom bästa i laget : haha verkligen inte!





Av Evelina - 13 juni 2010 23:47

imorgon är de 33 dagar till gothia :'''D

Melissa är i spanien en vecka nu,

hon åkte vid fem i eftermiddags,

så hon borde vara framme snart.

saknar henne redan -.-

___________________________________
jag mår dåligt.

___________________________________
jag har ont i huvudet & mår illa.

___________________________________

Jag saknar Madde,

___________________________________

jag vill inte ha sommarlov.

___________________________________

Jag hatar alla små töntar som tror att dom är någonting.

___________________________________

jag hatar idioter.

___________________________________
LÖGNARE.

___________________________________
killar.

___________________________________

 jag hatar allt utom

mina vänner, Jag älskar dom verkligen och jag tänker inte nämna några namn, för dom vet själv vilka dom är!


Av Evelina - 12 juni 2010 18:27

ALLA TJEJER SKA GÖRA TESTET!


KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, ALKOHOL


KÄRLEK:

Är du kär just nu? - nej
Har du någon kille just nu? - nej
Har du dumpat någon? - aa
Har någon dumpat dej? - aa
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - har jag säkert..
Vem kramade du senast?-  venne
Är det okej att din kille strular med en annan tjej? - absolut inte!
När strulade du senast? - venne
Ångrar du det? - gjorde jag nog

SKOLA:

Är du duktig i skolan? - sådär :p
Har du bra betyg? - har inte betyg, men har inga ig'n iaf
Har du fått göra om ett prov någongång? - aa
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - aa
Sköter du dej i skolan? - sådär..
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - aa
Haft mobilen på lektionstid? - aa
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - aa

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 4 + 1 fosterbarn
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? -aa
Trivs hemma? - nej
Har skrikit och slagit din mamma? - itne slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - näe
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - aa
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - aa

VÄNNER:

Du har vänner? - aa
Du brukar vara med? - olika
Vem/vilka va du med senast? - dom på skolan
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - aa
Är det okej att ha kill-kompisar? - aa
Har du pussat någon av dina kompisar? - aa
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - näe!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - aa

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - aa
När grät du senast? - inatt
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - aa
Du har slagit ner någon? - närå
Du har skadat någon med flit? - aa
Har du någon gång velat döda någon? - aa
Vem bråkade du senast med? - venne
Du har blivit våldtagen? - nej

FJORTIS:



Du sminkar dej varje dag?-  inte nu längre
Putar med läpparna på kort? - ibland
Tar kort på dina bröst? - nej?
Använder foundation på läpparna? - nej
Super dej packad varje helg? - nej
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - & fjortisfrisyr är?
Ditt hår är platinablont? - näe

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - aa
När drack du alkohol senast? - de va ettag sen :)
Vem bjöd dej på alkohol? - .
Brukar du dricka alkohol? - nej
Har du druckit öl? - aa
Tycker du om öl? - ja
Har du varit full? - nej.

Av Evelina - 12 juni 2010 17:38

Dagens låt: Chris Brown - with you
Dagens frisyr: uppsatt i knut.
Dagens smink: inget

Dagens klädsel: myskläder
Dagens roliga händelse: inget
Dagens planer: ha tråkigt
Dagens vill ha: juli
Dagens saknad: inget..
Dagens drog: inget.

Dagens tråkigaste: VÄDRET:@
Dagens finaste: matilda
Dagens måste: sluta deppa
Dagens dricka: energy dryck
Dagens köp: dextro
Dagens mat: plankstek.
Dagens kärlek: ingen :ooo
Dagens mående: dåligt
Dagens skratt: venne
Dagens tanke: jag vill inte ha sommarlov :'(
Dagens irritationsobjekt: vädret
Dagens smycke:  inget
Dagens just nu: bloggen,bdb,  musik & msn
Dagens önskan: att allt blir bra igen.
Dagens längtan: GOTHIA!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards