LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under juni 2010

Av Evelina - 19 juni 2010 16:44

HAHAHA herregud vad konsig jag är :o

idag sås att jag & tänkte på gothia (som vanligt) också helt plöstsligt började jag tänka på hur man ska tacka dom andra :o man kan väl inte säga '' vi tackar motståndarna,dommaren och publiken med en varm applåd''? eller? dom fattar väl inte de e :o?

och sen när man ska gå runt & skaka hand, dom kommer ju inte fatta vad i menar om vi säger '' bra spelat'' på vårat språk :o

hahaha Det måste jag verkligen få svar på :o

Av Evelina - 19 juni 2010 02:30

om typ en halvtimme så åker ellinor till frankrike med konfan :( och lika Jassica & Matilda också :(

29/8-09 - true friendship never ends!

NÄR MIN ELLINOR KOMMER HEM FRÅN FRANKRIKE DÅ JÄVLAR SKA VI TRÄFFAS IGEN!


            



iallafall, jag ska ju upp klockan åtta imorgon :o hur fan ska jag orka därå!?

aja, och jag saknar DM somfan, vinsten som jag var med om,

den känslan jag hade i min mage då, det var som när man blir kär.

& jag hoppas att jag får uppleva samma känsla på gothia, fast med ett annat lag.

Av Evelina - 19 juni 2010 00:11

Ibland saknar jag skolan, inte själva lektionerna, men bara att umgås med folket där..

Det är så många tomma dagar nu på sommarlovet, måste vänta till mitten av juli innan de händer grejer ;((

SPM = spanska :p

  

innan jag har gått ut 8an så ska jag ha iallafall 2 mvg & försöka fixa VG i spanska, engelska, svenska & matte!

__________________________________________________________

iallafall så sitter jag & storbölar åt gamla bilder på min f.d hund, som gick bort den 22/10-07.

så det är lite jobbigt, och samtidigt lyssnar jag på sorglig musik.

gud vad jag är omogen :(

visst ser de lite ut som om han gråter på bilden?

den är tagen i väntan på att få somna in föralltid..

  

Av Evelina - 18 juni 2010 22:10

Håll huvudet högt,

 så inte dina tårar faller lika lågt som personen du gråter för!


Av Evelina - 18 juni 2010 21:13

Är du snygg?

- Haha nej, det kan jag verkligen inte påstå att jag är!

 

Om du vann en miljon vad skulle du göra då?

- Först av allt skulle jag nog köpa en utlandsresa åt mig&min familj, sen hade jag nog köpt ny mobil & kläder, sen hade jag självklart sparat väldigt mycket också:)

 

Ska vi knulla? (antecka att de är en tjej som har frågat:p)

- haha, ja självklart (:

 

Har du haft en bra dag?

- Ja det har jag faktiskt haft :)

 

Vad ska du göra ikväll?

- Bara ta det lugnt tror jag, titta på film och sånt :) eftersom jag ska upp vid 8 imorgon.

 

Vad har du för färg på din tröja?

- typ rosa/orange någonting:)

 

Vad ska du göra på midsommarafton?

- ska nog vara med familjen &farmor&farfar på hagmyren & titta på trav, som vanligt :)

 

Gillar du energidryck?

- ja, det gör jag, fast det beror på vad det är för energidryck (:

 

vem tyckte du va värd segern i DM finalen i fjol?

- Jag tyckte faktiskt att ni(ljusdal) va värd segern, ni hade faktiskt bättre spel, och Om det inte hade varit för de där självmålet så hade ni vunnit på straffar, & de säger jag inte bara för att jag spelar med er nu, utan för att det är sant, men visst, hudik spelade rätt bra då också,  Men jag tror ändå att Ljusdal skulle komma längre I mästercupen!

 

Vilken blogg är din favoritblogg?

- Min favoritblogg är Ellen Bergström's blogg, hon var med på jakten på julia på svt, och hon har fått mig att känna mig jätte stark, och för er kanske hennes blogg bara är som en vanlig blogg, men inte för mig, för jag ser hur stark hon är. Kika gärna in på den, jag tror hon blir glad då:)  www.metrobloggen.se/milady

 

Tycker du om någon just nu?
-Ja det gör jag:)

isåfall namn?

- Det vill jag faktiskt inte ge ut, det är bara jag som vet vem de är:)
hur mycket på en skala 1-10?

- 8
känner du den personen bra?
- ja det gör jag.

tror du han gillar dig?

- det vet jag faktiskt inte..

 

Är du glad att du bytte lag till ljusdal? :)

- Ja det är jag faktiskt, jätte glad, kände mig så välkomnad där, och ibland känns de som om jag kännt dom i laget i hela mitt liv. Dom har tagit hand om mig enda sen den första dagen jag kom. Dom har inte tryckt ner mig när jag förlorat, utan dom har bara stöttat mig, det är underbart folk & ett underbart lag!

 

Vilken är din favoritfärg?

- min favorit färg är faktiskt svart (a) lite tråkigt kanske, men tycker den är fin x)
 

Tycker du om din Kusin Lisa? ;)
- Jag tycker verkligen om henne, hon förstår så bra och stöttar nå otroligt när man behöver hennes stöd, hon är sjukt rolig och man hittar alltid på saker med henne :) Hon tog hand om mig då jag var yngre, vi umgicks mycket mer då än nu, tyvärr..

 

Kommer vi ses något i sommar igen?

- Ja självklart kommer vi göra det!
 

Vad tycker du om min blogg?

Gillar verkligen din blogg :) du skriver så mycket mellan himel & jord, Och tycker det är väldigt intressant faktiskt :) chekka den : www.lisafredin.blogg.se

 

Vad vill du bli när du blir stor?

- Jadu, bra fråga (a) Jag är inte riktigt säker på de faktiskt, pågymnasiet vill jag nog gå rig (riksidrottsgymnasiet) eller hotell&resturang:)
 

 

Vem är din bästa vän? 

- jag har faktiskt ingen bästavän längre, vågar inte kalla folk för bästavänner längre efter allt som hänt mellan mina tidigare bästavänner. Men jag har många väldigt bra vänner som står mig väldigt nära, & de vet dom själv vilka dom är:)
 

 

Vem är din idol ? 

- Min idol är Ellen Bergström, jag vet inte riktigt varför, men då ohn avr med i jakten på julia, så gick henne röst och hennes utstrålning rakt in i mitt hjärta, hon var sig själv, och jag älskade det helt enkelt!
 

 

favoritfilm ?

Min favoritfilm är faktiskt ''I taket lyser stjärnorna'' & vissa beck filmer. tycker väldigt mycket om polisserier och så :)
 

Din favoritfilm? igen.. :p men - Min favoritfilm är  ''I taket lyser stjärnorna'' & vissa beck filmer. :)

Favoritdjur? :)

- ja, favoritdjur, dt är nog häst,hund & katt faktiskt (a)

också ÄLSKAR jag delfiner!

Av Evelina - 18 juni 2010 12:30

Jag vet vad han vill - Josefin Nilsson & Helen Sjöholm.


Ingenting kan vara i all evighet.
Alla vet att underbart är kort.
Man får en chans och tar untilvara den eller ser ett minne blekna bort.
För nån´ annan öppnas då en möjlighet som ett plötsligt vårregn i april.
Du må förstå att läsa andra män, men min man, ja, jag vet vad han vill.
-Vill han va´ din?
-Han e´ min!
-Han vill va´ min
-Inte din...
-Ska du förstå det någonsin?
Jag vet att behöver lugn och sinnesfrid - allting har sin tid!
Han vill va´ fri att kunna drömma...
-Jag vet vad han vill!

....
Ingen kan bli älskad i oändlighet, varje lycka når until slut sitt krön.
Så släpp din man och ge ett liv until oss.
Du e´ ändå nummer två i kön.
Jag har lärt om alltings obeständighet, cynisk har jag blivit - näst inuntil.
(Nu e´ jag beredd att slåss - tro mig - Nu e´ jag beredd att slåss)
Men han e´ min jag e beredd att slåss, för jag vet, ja, jag vet vad han vill.
Vill han va´ din?
Han e´ min!
Han vill va´ min!
Inte din...!
Ska du förstå det någonsin?
Med en så´n kraft, kärleken haft borde allting stå klart - allt borde va´ uppenbart!
Vill han va´ din?
Han vill va min!
Ska du förstå det någonsin?
Jag vet att han behöver ha ett mål - en plan - jag e´ lika dan
Att du tror så - e´ mig en gåta
Jag vet vad han vill!
Att förstå e´ att förlåta..
Jag vet vad han vill!

Av Evelina - 18 juni 2010 00:48

Dagens låt: seasons of love - rent!
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: inget

Dagens klädsel: mys
Dagens roliga händelse: nå på träningen :)
Dagens planer: film&sova:)
Dagens vill ha: MÅNDAG & 18 juli.
Dagens saknad: Melissas röst:(
Dagens drog: cola:)
Dagens tråkigaste: att sabina åker till italien om FEMTON dagar, & blir där i lite mer än TRE veckor :'''(
Dagens finaste: LAGET!
Dagens måste: BE HAPPY
Dagens dricka: cola
Dagens köp: glass (a)
Dagens mat: venne:o
Dagens kärlek:
Dagens mående: rätt bra:D
Dagens skratt: nå på träningen
Dagens tanke: ''KOM HEM IGEN!'' & ''ÅK INTE:'(''
Dagens irritationsobjekt: han -.-
Dagens smycke: inget
Dagens just nu: bloggen, musik & msn
Dagens önskan: att det går över snabbt!
Dagens längtan: MÅNDAG, ARTONDE JULI, och veckan efter de :)

Av Evelina - 18 juni 2010 00:20

Jag vil verkligen be om ursäkt till alla mina vänner som funnits där för mig när jag mått dåligt. För att jag bara gett er MIN skit. Jag har inte tagit tag i mig själv, jag har inte hjälpt mig själv, Nu på sista tiden när jag kännt hur jag har behandlat imna vänner så har jag börjat ljuga, När någon har frågat hur jag mår, så har jag sagt : skitbra, jätte bra, kunde inte bli bättre.

& visst har ni trott mig, men ändå har ni förstått att jag ljugit..

Jag vill iallafall säga tack för att ni orkat bry er, det betyder otroligt mycket för mig.

ilu!  

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards