LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Evelina - 7 november 2012 22:50

Är äntligen hemma efter en sinnessjukt lång dag.

Fick veta att en viss jävla idiot snackat skit om mig, förstår att han är avundsjuk,

men snacka inte skit till andra, kom till mig istället,

ska se till att du får ett jobbigt liv nu iallafall för du har förstört mitt sjukt mycket.


IALLAFALL.

i förra inlägget skrev jag väl att jag & sanna satt på skolan?  nä kanske inte, men iallafall så satt vi på skolan till 4, jag hann iallafall städa mitt skåp, sen tog vi 16.15 bussen ner på stan och åt mat på donken, så satt vid på donken mellan 16.30-18.20 typ.. haha kul liv, är fortfarande dömätt efter det.

Sen gick vi till glysis för att kolla när hudikhockey spelade, de va sjukt spännande vissa gånger, dom ledde bara med 3-2 när det var 3 minuter kvar & vad som helst kunde hände, men som tur var så hade motståndarna tagit ut sin målvakt så när det var bara sekunder kvar satte vi 4-2 målet och vann!

Vid vissa tillfället var folket helt hysteriska, sjukt ju. haha jaja, men de va iallafall roligt att se på hockey idag & all tid med Sanna är värdefull, finaste vännen. <3


Pappa hämtade mig kring 21, så jag har varit hemma ett bra tag men har inte orkat ta mig tid..

haha..

iallafall så går jag min sista skoldag för denna vecka imorgon, även att jag går  i skolan till kvart över fyra imorgon..? hur dom nu tänkte där, bara för att vi har nå jävla teatersak eller nå med nå minister för en dag eller så..?

ja de va kul, så är hemma vid halv sex imorgon, också kul.

då äre bara att äta och packa allt inför helgen.. inte taggad längre, vill vara hemma.. :(

men saksamma. nu ska jag sova för jag är sinnes jävla trött!

GODNATT, puss :*


 


 


Av Evelina - 7 november 2012 15:03

Eftersom Sanna tycker att jag är så dålig på att blogga så får jag väl göra det nudå,

vet inte alls vad jag ska skriva om för hon säger inte vad hon vill att jag ska skriva men jag får väl börja blogga om hur mina fina skoldagar ser ut.


Iallafall så idag klev jag upp kvart i 6 idag och gick till bussen typ kring 7, stod och frös och blåste iväg några gånger,

iallafall så kom bussen nångång försent och då fick jag äntligen värma mig, sen va jag på skolan nångång innan 8 och mötte upp Sanna där, sen gick vi in ochgick på matte resursen och pluggade lite, men vi fick ingen jävla hjälp så då gick vi igen, sen hade vi nån tråkig samhälles lektion fast den va lite rolig, sen hade vi klassråd & efteråt hade vi vanlig matte, skittråkig lektion alltså, sen var de nån äcklig risgrynsgröt, eller den gick och äta men jag mådde inte så ra efteråt av den jävla laktosen..

men sen gick jag till kristineberg och mötte Sanna där eftersom hon lämnade mig en sväng mitt på dagen,  sen tog vi bussen till sjukhuset där dom kollade min tumme så var de nån tant som inte kunde svenska så jag förstod inte vad hon sa och sen hände det en rolig sak som Sanna har jätteroligt åt, men det orkar jag inte skriva,

iallafall så missade vi Hitorian, tack och lov, men sen så trodde jag att jag  skulle göra omprov på historiaprovet idag klockan Tre, men Kalle sa att det inte va omprov utan att jag bara skulle skriva svaren på frågorna så skulle jag bli godkänd!!!
men isallafall så har jag pluggat såjävla mycket i onödan men de kanske va bra.. iallafall så ska jag och sanna sitta här på skolan till klockan fyra då vi ska ta bussen ner på stan och äta, sen ska vi kolla på hockey & sen hem och sovaaaaa.


Hoppas du är nöjd nu Sanna! Puss

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards