LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Evelina - 19 november 2012 22:02

Känner att jag har bloggat mycket idag, det mesta har bar varit skit, men har ändå bloggat;)
Nu har jag iallafall lagt mig, somnar nog en aningare tidigare inatt än igår..

Ligger iallafall och ser upp mot mina fina stjärnor & tänker, hur mycket någonting egentligen kan betyda, blir så ledsen av att tänka att såna som älskade livet, miste livet, frivilligt eller ofrivilligt, det är ändå inte rätt.

Av Evelina - 19 november 2012 19:56

Hallådär, är fortfarande svintrött, ska lägga mig när denhär filmen är slut tror jag, då får jag sova måånga timmar!

har nyss tittat på mean girls & tittar på mean girls 2 nu,

har inte sett 2an för folk har påstått att den är dålig, men jag ger den en chans iallafall.

 



Jag är inte sugen på skola imorgon iallafall, fyy! vill bara dö när jag är där.


Av Evelina - 19 november 2012 17:11

Måndag igen då,

började med naturkunskap då vi repeterade inför provet nästa vecka.

Efter naturkunskapen så hade vi engelska, men vår lärare va hemma så vi fick nå häfte vi skulle göra, jag & Sanna jobbade på som fan, vi har varit duktiga idag :)

Sen hade vi lunch & då svalt vias usally på måndagar.. de va nå couscous eller nå. blää.

Nästa lektion var historia, då pluggade vi också :o vi måste ha feber eller nått,

Sen hade vi spanska, då gjorde vi läxförhör åså sen pluggade jag & sanna klart nästan ALLA uppgifter, tror aldrig de hänt i världshistorien.

Vi slutade 14.50, då gick jag & sanna till stadsbussen, tog den ner, så hoppade jag av på sjukhuset,

så tänkte jag ta 15.10 bussen hem,

så står jag & Emma och väntar på vår buss, så ser vi först den som går till bara forsa, & den stannar där vi stod, den efter ett tag kom våran & då gick vi ut och ställde oss, så bara åker den förbi?

så pekade den på en annan hållplats? ja då missade vi den så vi stressade oss ner till station där en annan buss gick om 10 minuter..

den hann vi iallafall med.


Sen kom jag hem nångång så åt jag & nu sitter jag här,

är döslut, vill sova, men ska vänta till kl 21...

imorgon är de träningen igen och jag måste vara med, hur ont jag än har..

sen ska jag på hälsosamtal.. undra hur det kommer sluta, kommer ljuga så de bara skriker om de, haha..

 

Av Evelina - 19 november 2012 08:43

Är en aningens trött idag, kan bero på att jag kanske fått för lite sömn..
Även att när jag vaknade kom jag på att jag inte hade ätit på över 17 timmar, så magen vände sig ut & in & lät utav bara fan.
Men jag åt lite och gjorde mig iordning för dagen..
Sen gick jag till bussen, och ni sitter jag på bussen och är snart framme på skolan.
Är inte så taggad för att se vad dagen har att bjuda på, känns som om alla bara häller salt i såren nu..
Nä nu går de utför. Hej

Av Evelina - 19 november 2012 02:41

Hej, nu ligger jag i sängen, helt utslagen typ, gick och la mig när jag skulle se delfin filmen, men orkade inte titta på den så kollade på projekt x istället. Men tyckte den va så svår att förstå men jag kollade klart på den.
Nu är klockan 02.40 & jag Ska kliva upp om 4 timmar så de är nog god tid för mig att sova nu.

-i need you.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards