LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Evelina - 28 november 2012 20:28

Äntligen onsdag!

snart är veckan slut, de innebär HELG, med lagfest och träning,

5 dagar kvar tills operation.

Imorgon ska jag på en sak, som jag inte vill på men tydligen måste.. eller nå sånt.

känns inte så jätte bra om jag får säga de själv men jag ger det en chans!

Men först så ska jag träna,

har inte tränat på en vecka, men de har varit så himla mycket för mig den sista tiden, som ni vet :)

men imorgon ska jag iallafall träna, sen ska jag på dendär saken, sen har jag naturkunskapsprov... har lärt mig sjukt myucket bara idag, men inte tillräckligt..

så ska fortsätta plugga lite mer, läsa igenom boken riktigt och uppmärksamma mig på allt :)

Sitter just nu i mitt rum med tända ljus och lyssnar på musik och pluggar.

men ska berätta att idag har de varit en vanlig onsdag,

började med resurs, sen samhälle, sen klassråd, sen matte, sen historia,

sen stannade jag och sanna kvar på skolan till 3, så kom johanna också, men då satt vi och pluggade från 13.45 - 16.

sjukt duktigt av oss. & de gav resultat åh!

sen tog vi 16.15 bussen ner på stan, åt på donken,

sen gick vi till station, så kom pappa precis från Gävle så jag åkte bil med honom hem.

När jag kom hem satte jag mig och pluggade på en gång, så har pluggat i ca 2½ timme hemma också :) de är sjukt bra utav mig. haha.

Nä nu ska jag fortsätta läsa lite i boken och försöka lära mig nåmer :)

     

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards