LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Evelina - 12 november 2012 18:18

Hallådär.


Idag har det varit en tuffdag men tänker inte gå in på detaljer.

iallafall så var det en vanlig skoldag bara, inget märkvärdigt.


Efter skolan så hämtade charlie mig & vi åkte på stan och han beställde en ny innebandyhjälm,

sen gick vi på kebabhouse eller vad de heter, & charlie bjöd mig på mat <3

sen åkte vi och handlade, sen åkte vi hem.

så hamnade jag här, var & duschade för en stund sen & sen hamnade jag här igen..

imorgon är de en lång dag, och sen på kvällen har jag bestämt mig för att jag ska ut och springa med Ida.

skönt!

sen ska jag träna på torsdag också, men bästa brudarna.

Även att jag har fått tid till magnetröntgen på torsdag, ska kolla tummen då,..

missar så jävla mycket i skolan pgr av allt med sjukhuset åså..

     

Av Evelina - 12 november 2012 07:25

tja, har sovit 4 timmar inatt så är på sämsta humöret, var inte på såbra humör inatt när jag somnade heller.

men iallafall så ska jag snart äta frukost och klä på mig, & borsta tänderna, sen gå till bussen.

hörs sen kanske.



är så rädd, livrädd.


 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards