LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Evelina - 15 november 2012 19:20

Det är sjukt konstigt hur vissa personer kan få en att må så bra,

folk som man inte kände innan, men bara efter en dag så kunde man berätta allt för dom.


Jag måste nog säga att jag har världens bästa och underbaraste vänner,

som stöttar mig & peppar på mig när jag behöver det som mest,

när dom berättar hur stark jag är när jag mår som värst.

att man aldrig behöver vara rädd för att berätta något, och att bara se dom ger en så hög puls och man får ett annorlunda rus i kroppen av lycka, så jävla mycket lycka.

och jag tackar aldrig mina vänner tillräckligt, men jag försöker & jag tror nog att dom flesta förstår vad jag försöker säga.

att man kan börja sakna dom efter att ha varit ifrån dom 1 minut..

Det är en underbar känsla och jag är så glad att jag har mina fina, underbara, bästaste vänner.

Ibland förstår jag inte hur ni kan stå ut med mig men jag är glad att ni gör det.


Jag älskar er!


Av Evelina - 15 november 2012 18:35

Hej hallå.

Nu har jag äntligen lite tid att blogga,

idag var jag på magnet röntgen, dog ett tag för jag var så jävla rädd,

dom satte fast min hand/handled i nån sak, så jag blev elldeles kall i fingrarna,

sen åkte jag in i tunneln och de började låta och banka och pipa & allt vad de va, det lät svinmycket, så låg jag sådär blixtstilla  i typ 20 minuter.. men ibland bara röck de till i kroppen, var även nära på att få sendrag under foten.. haha.

iallafall.

efter röntgen så åkte jag till skolan, träffade sanna,

så åt vi lite, ytterst lite.. haha

sen gjorde vi nått, sen hade vi naturkunskap ett tag, då gjorde vi klart de arbetet som vi ska redovisa sen.

Sen gick vi på en föreläsning av Expo, handlade om nå flyktingar eller nå, förstod inte så bra..

sen tog jag & sanna stadsbussen till station sen åkte vi hem..

När jag kom hem så åt jag mat, sen somnade jag ett tag..

när jag vaknade så hade jag fått brev från sjukhuset, där de stod allt om min knäoperation, så jag ska förebereda mig på de (:

är jätte nervös, de är bara lite mer än 3 veckor kvar.. och veckorna går ju så inåthelvete fort!!

men men,  hoppas att allt blir jättebra efteråt & att knät blir som de ska..

men iallafall så ska jag snart åka iväg på träning.. är inte så sugen på de idag då jag har ont i knät redan men jag ska försöka..

ska ta de lugnt.

Nu ska jag klä på mig lite andra kläder och sen åka, kanske bloggar nå från mobilen om jag orkar ikväll..

hejdåå :*


de jag är mest nervös över är detta -->       


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards