LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Evelina - 21 november 2012 21:37

.. jag trodde aldrig att det skulle få en sånhär snabb vändning..


Idag har det varit en ''frånvarande'' dag,

jag och sanna jobbade matte 2 gånger idag,vi var glad som vanligt och tänkte att livet är som vanligt,

sen kom ett besked som förändrade mitt liv, mår så dålig, saknar så mycket, är så ledsen.

Vår fina vän har lämnat jorden, med mening, det är så ofattbart.

beskedet kom till oss vid 10.45, jag minns inte mer, jag hamnade i total chock, jag tror fortfarande att dom ljugr för mig, det får inte vara sant,

du som alltid var glad, hade alltid humöret uppe,

varför såg jag inte att de va så illa som det faktiskt var.

Jag kommer aldrig glömma dig, finaste du.

Hoppas du har det bra nu och att du inte har några bekymmer kvar,

vi tänker på dig, varje sekund,.



Av Evelina - 21 november 2012 06:47

onsdag, mitten på skolveckan, & en relativt kort dag,

ska på resurs nu mellan typ 08-08.30, beror på hur länge jag orkar sitta innan jag blir arg för att jag inte förstå..

haha..

sen har vi samhälle(idag matte), klassråd, matte igen, sen historia, sen slutar vi.

idag ska jag skriva ner ett ''pluggschema'' som jag kan följa så allt blir gjort, blir galen på att hålla reda på allt i huvudet!!

men nu måste jag nog gå till bussen, först byta väska kanske ...


nu ska ni få nån bild åh..

 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards