LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Evelina - 29 november 2012 23:34

Ofta det är torsdag idag? Känns som onsdag, like always.
Idag började dagen med specialidrott- fyspass. Det ledde till- ont i knät (snart operatioooon!)
ont i benen, ont i magen, ont i axlar och rygg, men andra ord - träningsvärk.

Sen hade vi svenska men då va jag nån annanstans, sen hade vi lunch, så pluggade vi hela rasten, sen hade vi naturkunskapsprov, de va lättare än jag trodde, eller så var de för att jag pluggat så otroligt mycket!

Sen hade vi matte, så gick vi igenom sånt inför provet & pluggade lite.
Sen slutade vi, då gick jag till farmor & farfar, så va jag ensam där en timme, så kom dom hem, lagade mat, åt ihjäl mig som alltid, äter alltid upp de som blir kvar av maten, haha!
Sen höll jag på att somna i soffan men gjorde som tur va inte de.

SEN HITTADE JAG PETTSON OCH FINDUS SPELET PÅ FARMORS DATOR!!! Så spelade jag de ganska länge, hahah!
Sen åkte vi hem och kom hem för typ en timme sen,
Nu ligger jag i sängen och hoppas på att kunna somna fort för jag är dötrött,
Men såklart ska nå mongo skriva till mig nu... Hej.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards