LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Evelina - 13 november 2012 19:38

Tisdag idag, men har inbillat mig hela dagen att det har varit onsdag, skit drygt då folk påminner att de bara är tisdag..

idag hade vi 1 lektion..

skulle egentligen ha specialidrott, & de hade jag först också, men knät fuckade ur på uppvärmningen så jag stack.

Under dagen knäckte knät till sig igen & nu har jag inte alls lika ont, jag har ont men inte lika :)

men iallafall,

Hade engelska på morgonen då vi började den riktiga lektionen,

sen hade vi rast mellan 11.10-12.30,

jag & sanna bara satt rakt upp&ner -.-

men sen tog vi tag i oss och åkte ner på jambo och fikade innan vi träffade de andra för vi skulle på någonting som va på museet, Det var mycket roligasre än vad jag förväntade mig :)

vi blev indelade i grupper så skulle man först lösa ett korsord, och när man löst det så fick man en kod, då öppnades en låda och där i låg den riktiga uppgiften,

vi skulle para ihop folk och nått sånt, sen redovisade man det för de andra grupperna,


när vi slutade vid 15.20 så gick jag till bussen och åkte upp på skolan,

fixade lite där & sen gick jag till morbrors jobb, samtidigt som jag pratade med Sabina :') finaste tjejen!


Sen satt jag på morbrors jobb i en timme innan vi åkte hem hit och åt mat,

Sedan bestämde jag och Ida att vi skulle ut & springa,

sagt & gjort så tog vi oss runt lite mer än 3 km :)

men de blev att vi gick då&då också då knät inte fungerade riktigt :)

iallafall så är jag hemma nu & ska hoppa i duschen för jag fryser ihjäl.

hehe..

men sen ska jag slå igång nån bra film, har fått massor av morbror!:D


men vi hörs imorgon, för då ska jag vara på skolan mellan 08-21.....

älskar livet.....


         



Av Evelina - 13 november 2012 07:04

Hej där!
Står ute och väntar på bussen nu, de är en aningen kallt & jag är inte ett dugg taggad på att träna om en timme.. Men måste är ett måste..
Står här helt forever alone.. Ganska fult..
De kanske kommer nån äckelgubbe & kidnappar mig.. Haha nä jag bara skojade..
Men nu snart kommer bussen.. Idag ska vi på museum med klassen så vi missar samhälle & spanska..
Hörs då:)

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards