LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Evelina - 14 november 2012 21:33

Sen jag sist bloggade har det hänt väldigt mycket..

Det hände en sak som absolut inte fick hända min värld,

känns som om livet gått under nu, de är nog bara Sanna&Sabina som vet vad de handlar om..

fyfan, jag aldrig känt en sån här rädsla för något såhär litet egentligen..

menmen, gjort är gjort även om de inte va meningen..


iallafall, efter att jag & sanna suttit på skolan ett tag, till 15.30 närmare sagt,

så tog vi bussen ner på stan och gick på donken, satt där till 17.10, sen gick vi till glysis & så tog vi bussen till skolan igen,

väl uppe på skolan väntade vi i typ 40 minuter.. Sen började informationskvällen..

kan säga rakt ut att jag hade lätt kunnat spenderat min kväll p nått annat sätt, men glad att sanna ville vara mitt moraliska stöd. haha. tycker synd om henne!


iallafall, nu har jag kommit hem och är svin trött,

funderar på att lägga mig nu på en gång & sova som fan, imorgon kl 10.15 har jag tid på sjukhuset och ska kolla tummen, tänker aldrig ligga i dendär aparaten i 40 minuter, de händer inte, de är jag för rädd för,

så säger dom att man inte får röra sig någonting, de är ju då man börjar skaka.. åh jag kommer dö!!

måste ju säkert ha sånt där förkläde, eller sjukhusskjorta eller vad de heter..

haha..

jaja nu ska jag nog lägga mig iallafall :) hör nog av mig om jag överlever allt som händer innan skolan, & i skolan kanske åh..


 

smarta val - bra framtid.

 

knäppte en ''omg jag är så cool- toalettbild'' idag, shit!!



Av Evelina - 14 november 2012 13:19

Just nu sitter jag på skolan med sanna,

vi har precis slutat, men jag & sanna är så duktiga så vi kommer  vara kvar på skolan till 21 ikväll typ..

omg!!

haha skoja, men vi ska hjälpa till på informationskvällen för niorna, ska bli roligt att träffa alla nior egentligen..

men iallafall, har varit en seg dag idag men de gör inget, kanske..


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,

hörs!


   


Av Evelina - 14 november 2012 06:19

Hej hej, idag är en dag då man inte ska jävlas eller någonting med mig.
Fyfanc mår dåligt på alla sätt och vis idag..
Nä nu måste jag kliva upp så jag kommer iväg till äckelskolan!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards