LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Evelina - 24 november 2012 20:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Evelina - 24 november 2012 17:53

Var på en liten minnesstund för dig igår också..

du skulle blivit glad om du såg hur många som verkligen kommer för din skull,

och bryr sig om dig, tänder ljus för dig och tänker på dig.


jag önskar att vi alla skulle ha visat det tidigare, då hade nog inte detta hänt..

   


Av Evelina - 24 november 2012 13:39

Glömde skriva de i förra inlägget,

var och köpte hårfärg idag också,

så ska åka till Sanna imorgon så ska hon få färga på mig,

kände att de behövdes nå nytt mitt i allt, så de ska bli skönt att fräscha upp sig lite iallafall!


 

Av Evelina - 24 november 2012 13:29

You think I'm strong
That I'm the lucky one
Just 'cause I came out on  top
And you fell down below

But you were wrong
You're not the only  one
'Cause the hurting never stops
You just let me go.


Plugg dag idag tror jag..

är så less på skolan och allt vad de är..

har rätt mycket att göra nu känner jag,

tänkte ju plugga spanska i onsdags, men de har inte funnits ork till någonting denna vecka..

orkar egentligen inte nu heller, men kan inte bara skita i det..

måste kämpa på i livet hur jobbigt det än är..

men ska läsa klart engelskaboken nu & kolla vad de va för frågor man skulle svara på om den,

sen kanske jag orkar ta mig ann spanskan lite grann, men man tycker väl att lärarna borde förstå när man inte haft orken till,

men de är dumt att chanska, går de inte med läxan på måndag så går det inte, så är det bara..


   

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards