LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Evelina - 27 november 2012 23:50

Nu ligger jag som dom flesta gånger jag bloggar, i sängen, har pluggat lite på naturkunskapen men blev inte ett dugg klokare faktiskt.

Inte är jag nå trött heller, vilket är väldigt konstigt då jag sov ca 3 timmar inatt, & har inte sovit nåmer sen dess.
Förstår inte varför de är så svårt att sova. Hehe..
Jaja, nu ska jag spela lite mobilspel & hoppas på att kan somna, annars märks de väl..

Av Evelina - 27 november 2012 20:50

Tisdag idag, och jag som varje tisdag tror att de är onsdag, lite less.

Kunde som ni kanske såg på mitt senaste inlägg inte sova inatt så jag har varit en zombie vid vissa tillfällen idag.

började 09.45 idag, rätt skönt, men vi hade nå mat&klimat sak som va så inåthelvete tråkig, hade först nån föreläsning i 2 timmar, sen lunch, sen nå diskutera sak i 1 timme...

Efter de så fick vi såklart INTE sluta.. Nä då skulle vi ha matte och spanska.

lite less.

längtar till på måndag då jag slipper hela jävla måndagen iallafall, men skulle hellre operera mig på en tisdag.. haha.


wellwell, efter spanskan, som slutade 16 (!!!) så väntade jag på morbror som kom och hämtade mig, så åkte vi hem & åt man,

sen hamnade jag här, kollade på de två sista avsnitten av portkod 1321!!! :(

Efter de försökte jag plugga lite men de är så jävla ointressant just nu så de är sjukt.

somnade iallafall inte efter skolan som jag alltid brukar, så jag kommer antagligen lägga mig om 1-2 timmar, ska plugga den tiden innan tänkte jag, läsa igenom hela boken.. men bättre att göra de 2 dagar innan provet istället för 1 dag..

imorgon ska jag & sanna gå på matteresursen, sen är de en vanlig skoldag, sen tänkte vi stanna kvar ett tag extra efter att vi slutat, kanske ta halvfyra bussen hem eller så, Vi tänkte plugga in lite mer av naturkunskapen :)

så någonting kanske fastnar till provet som är på torsdag..

nä nu måste jag plugga,

får se om jag bloggar nå inatt om jag mor förmodan inte skulle kunna somna!


   

Av Evelina - 27 november 2012 04:34

Hej där.. Ovanligt att jag bloggar när jag inte kan sova, somnade till en timme nyss men nu är jag vaken igen och kan inte somna om..
Usch orkar inte dehär!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards