LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Evelina - 5 november 2013 18:10

Ännu en tisdag är här!
Ville verkligen inte kliva upp imorse, var så nära på att kapa men nä de är dumt...
Har fetaste träningssuget och vill träffa mitt underbara lag!
Folk förstår inte hur snälla alla i mitt lag är och det är en sån underbar känsla att träna och spela match med dom.
Saksamma, tog 8.20 bussen till skolan, började vid 10, har insett att jag INTE ska samarbeta med vissa.
Gjorde iallafall klart filmen helt jävla själv och sen började jag att fixa ett annat foto.
Meter digitalt skapande så hade vi lunch, om man ens kan kalla det gör lunch..
Och sen hade vi svenska och då jobbade vi med grammatik, efter det så repeterade vi lite saker på matten, sen åkte jag hem och fixade mat och åt, sen la jag mig i soffan och tittade på tv, sen slocknade jag ett tag men mamma väckte mig:(
Nu ligger jag med katten på bröstet och tittar på fotboll, väntar på att klockan blir lite mer så jag får sova.

Imorgon är det förövrigt träning!!! Som jag längtar!!!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards