LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 30 november 2013

Av Evelina - 30 november 2013 21:12

Dagens låt: Peter Jöback – Decembernatt (Halleluja)
Dagens frisyr:  uppsatt i knut
Dagens smink: inget alls

Dagens klädsel: adidasbyxor, linne & adidaströja
Dagens roliga händelse: adventspyntat
Dagens planer: bara ta det lugnt
Dagens vill ha: julafton
Dagens saknad: storebror, mest av allt!
Dagens drog: musik!
Dagens tråkigaste: ont i benet & ingen snö:(
Dagens finaste: farmor & farfar

Dagens måste:  inget alls!

Dagens dricka:  cola & mjölk
Dagens köp: saker till maten
Dagens mat: kycklinggryta & ris
Dagens kärlek: ingen

Dagens mående: trött bara
Dagens skratt: nått var de nog
Dagens tanke: "men nu får det väl komma lite snö!"

Dagens irritationsobjekt: inget :)
Dagens smycke: halsband
Dagens just nu: bloggen.
Dagens önskan: att det var den 27 december

Dagens längtan: efter storebror!

 

Av Evelina - 30 november 2013 21:10

Imorgon är det alltså 1 december?

gud vad sjukt!


och inte har det kommit nå snö än heller e. Det borde vara snö nu!


                 


Vill ha det såhär: 

 

         

Av Evelina - 30 november 2013 20:52

när jag brydde mig om allt, när jag lyssnade på vad alla andra sa, när jag ändrade mig för att duga. 

Visserligen gör jag det nu med.. men inte på samma sätt, inte lika mycket. Jag är mycket mer rak på sak och hur många "vänner" har jag inte förlorat på att jag inte längre accepterat att dom kör med mig?

vänner som jag älskade mer än min familj. Jag saknar det. jag önskar att jag kunde bli så igen..

                 

Av Evelina - 30 november 2013 20:46

finaste som finns <3


                 

Av Evelina - 30 november 2013 20:36

Sista dagen i november har spenderats hemma i stortsett.

när jag klev upp imorse så började jag städa lite och sen så satte vi upp lite utebelysning & sen badade jag åhså.

Sen åkte jag & mamma och handlade så när jag kom hem så bakade jag snickerskakor för första gången i mitt liv, och dom blev faktiskt goda!


Sen städade jag lite till, bytta gardiner åså, men då kom farmor & farfar så då va jag med dom, jag och farmor skar kakorna och sen började vi med maten medan farfar och pappa med bilen. 

När den var klar så åt vi, och nu spelar dom kort och jag har städat på, knäppt lite kort och kollat på gamla bilder..


Ska väl skriva lite här och sen göra klart det sista med städningen.

Det är så himla skönt när man rensat lådor och allt så det bara är saker man använder framme.


   

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards