LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Evelina - 18 november 2013 19:45

1. Är du singel? yes

2. Är du lycklig? jadå

3. Är du uttråkad? ja

4. Är du ledsen? ja

5. Är du italienare? nej
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? 
8. Är du en cooling? nja
9. Är du från Irland? nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ibland
2. Har du nånsin blivit sårad? ohja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? 
6. Har du haft en hemlig beundrare?
7. Är du kär? nej
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja

 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund 

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästavänner.
5. TV eller Internet? Internet!

6. Coca-cola eller Pepsi? cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? beror på humöret.

8. Pengar eller lycka? Lycka och pengar.
9. Dag eller natt? natt
10. MSN eller mobil? Mobil.


10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nä
2. Brutit ett ben? nä
3. Gjort nåt du ångrar? ja
4. Hoppat Bungee Jump? ja
5. Ljugit för någon du tycker om? ja
6. Ätit en hel tårta? nej
7. Gjort bort dig offentligt? ja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja

10. Velat försvinna? ja

Vad såg du på tv sist? Bron
Vems blogg läste du sist? www.milady.se
Vad åt du sist? pasta carbonara

Vem pratade du med sist? erika
Vad sa du? "du gör mig förvirrad"
Vem ringde du sist? mamma
Vem messade du sist? julia.
Vad läste du sist? senaste samtal

Vem pussade du sist? vet inte
Vem kramde du sist? mamma
Vem bjöd du sist på något? mamma & pappa

Vad köpte du sist? gravljus

Av Evelina - 18 november 2013 19:23

Är så himla glad över att vi bara hade 1 lektion idag, det var jobbigt nog att kliva upp imorse och åka dit,

och när jag kom hem så bara bröt jag ihop, skulle försöka plugga men grät i 3 timmar istället.

Har så himla ont i bröstet nu för jag knappt fått luft. 

Kan inte föreställa mig hur ont allt kommer göra på onsdag, kan inte ens tänka på nått annat. 

Också har jag skitjävla mycket att göra i skolan och jag vet inte hur eller om jag kommer hinna med allt.

usch.

Denna dag är ingen bra dag.

   

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards