LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Evelina - 14 november 2013 22:13

Är så fruktansvärt trött och less.


Har sovit som en jävla mullvad inatt och vaknat typ varannan minut.

Var på röntgen imorse och kollade tummen, var utan gips i 20 minuter och sen åkte det på igen.

Har dock inte fått svar från röntgen ännu men hoppas på att jag får det imorgon och att dom säger att allt är bra så jag kan få ta bort gipset nu!!!


Som jag skrev igår så hade jag ju fyspass då och att det nog skulle kännas idag fast det inte kändes så mycket igår, och visst var det så, kan knappt böja mig ner, känns som om jag har 2 mm korta muskler i låren.


Saksamma, efter röntgen så fick jag somsagt gipsa om och sen åt jag på donken och sen åkte jag till skolan, då satt jag med när dom andra åt och sen så pluggade jag lite svenska. Sen hade vi matte, älskade älskade matte, bästa ämnet i mitt liv.....
 skulle kunna dö bara för att slippa det, fattar ju inte ett jävla skit!

Aja, sen så hade vi medieproduktion och då fick vi en uppgift att vi skulle skriva typ som en ppsats om en film vi såg, så vi skulle skriva handlig, bakom kulisserna typ, egna åsikter och vilken karaktär man helst ville ha.

När jag var klar med det så gick jag till farmor som fyller år idag, min älskade farmor!

där träffade jag släkt och fikade tårta och allt var det var, sen så åkte jag på träning och dog nästan 10 gånger för att jag blev så trött.

Men det var en skön träning för det känns att man gör någion nytta.


Nu har jag krupit ner i sängen och ska plugga lite på svenska grammatik som vi har prov på imorgon...

tror inte jag kommer klara det men får göra mitt bästa.

Sen ska jag kika lite på tv eller film och sen sova. Börjar ju klockan 08 imorgon och har spanska direkt på morgonen.

Är så fruktansvärt skoltrött för att jag inte fattar någonting, så jävla dum i huvudet.


Och inte har jag nå roliga bilder heller e så det blir på missisarna.

 


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards