LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Evelina - 22 november 2013 22:31

Äntligen fredag!
Har varit en fruktansvärt jobbig vecka men mycket känslor och så. Men är stolt över att jag gått på varje lektion hela veckan och jobbat på rätt så bra.

Inatt satt jag vaken till 2 åh pluggade spanska och svenska, sov sen 3.5 timme innan de var dags att kliva upp, och jag var och är fortfarande svin trött!
Fixade mig iallafall åh åkte till skolan, pluggade lite på bussen åh!

Väl framme så hade jag spanskaprov som gick skit, inte alls bra. Men då är det bra att de är resurs på onsdagar då.

Efter provet så hade vi matte åh då jobbade vi lite och sen hade vi svenska, då såg vi klart på 'en blomma i Afrikas öken' , usch det gjorde ont att se den!
Sen va de iallafall lunch och efter de hade vi digitalt skapande, jobbar fortfarande med matte painting. Sen slutade vi åh jag åh Sanna tog bussen till stan och sen åkte jag hem,
När jag kom hem så somnade jag i 1 timme innan jag åt mat, sen somnade jag i 2 timmar till.
Vaknade lagomt till när idol började, så nu har jag suttit här hela kvällen typ.
Ska lägga mig när röstningen är klar för jag är så jävla slut.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards