LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Evelina - 13 november 2013 22:45

Idag har det varit onsdag heeela dagen lång...

Ja men imorse så skjutsade pappa mig till skolan eftersom vi var tvugna att komma 30 min innan vi egentligen börjar och då fanns det ingen buss som passae så då var pappa snäll och skjutsade in mig.

Iallafall var vi på "non smoking generation" i 75 minuter.

Efter det så hade vi lunch, gröööt...

sen så hade vi engelska och efter det hade vi spanska.

Sen väntade jag på att mamma skulle sluta jobbet också åkte jag med henne hem.

Väl hemma så åt jag middag och sen slocknade jag.

klev upp vid 18 och packade sen åkte jag mot träningen.

Det var inte alls lika jobbigt som förra gången vilket kanske var bra, för den träningsvärken var inte att leka med!

Men det var ett roligt pass iallafall och det tar nog på ett eller annat sätt.

Sen så när jag kom hem så åt jag frukt och tittade på efterlyst, och nu har jag kommit från badet för ett tag sen och tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om denna dag.


Har faktiskt mått helt okej idag vilket kändes riktigt bra, vet dock inte vad det beror på och vågar inte hoppas på att det är långvarit för jag faller nog tillbaka snart igen, men får ta vara på tiden jag har nu iallafall.


Imorgon ska jag på magnetröntgen och kolla tummen, hatar den där undersökningen men visar den att det inte är något fel på tummen och jag får ta bort gipset så kommer jag älska den.


Nä nu ska jag väl lägga mig och titta på lite tv innan jag somnar. 

Längtar satans mycket till träningen imorgon förresten.

nä nog för idag. hej

              

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards