LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Evelina - 21 november 2013 22:16

ur bloggen för 1 år sedan. :

 

 


Jag minns fortfarande det så himla väl och det är så fruktanvärt jobbigt.

Jag tror nog fortfarande inte att det är sant, att lärarna fortfarande ljög för mig när dom berättade det. 

Och jag minns den panikkänsla jag fick inom mig och den kan komma ibland igen, när jag knappt andas, är bara tom, jag började gråta, jag grät verkligen jätte mycket, tror det var 2 timmar i rad. men sen tog det liksom slut, allt tog slut, det blev mörkt.

Men jag är glad att jag har så många vänner som stöddade mig när det var så jobbigt, och att dom fortfarande stöttar mig.


saknar dig simon.


Av Evelina - 21 november 2013 22:01

Vanlig skoldag idag åh, 

Kände inte så mycket av träningsvärken imorse iallafall.


Iallafall, torsdag. 

började egentligen 10 idag, men jag åkte med pappa in så jag var på skolan kl 8 och pluggade spanska, och sedan gick jag och Sanna på matteresurs som gav väldigt mycket! vi gjorde klart läxan och de tal som ska göras klart imorgon.


Efter det så gick vi på idrott, väl där så blev vi indelade i olika grupper.

grupp 1 skulle komma på uppvärming,

grupp 2 skulle hitta på ett styrkeprogram

och grupp 3, som jag var i, skulle bygga en hinderbana.


När det var klart så delades vi in 2 å 2, och sen så körde ena en del av styrkan, och den andra sprang hinderbanan, och när "styrke personen" hade gjort tex 90 sek's planka, så ropade den och så bytte man, osv.

Så DÅ kände jag av träningsvärken rejält, det var inte skönt, och mer träningsvärk fick jag åh efter armhävningarna åh de.



Ja, efteråt så duschade åså, sen åt vi mat åh de va SPAGHETTI & KÖTTFÄRSSÅS!!!! skulle kunna ta med mig allt hem! älskar det.


iallafall, efter de så satt vi i cafeterian och snackade lite åså,

sen hade vi matte åh då jobbade vi på med blandade uppgifter.


Sen hade vi Mediaproduktion, egentligen ska vi ha det i 1 h & 45 minuter, men vi fick sluta efter 45 minuter!

så eftersom jag skulle åka med pappa på stan och han slutade 16.15 så satt jag och pluggade med sanna & lina& issa i 40 minuter sålänge, sen tog vi bussen ner till stan och så mötte jag upp pappa.

Vi tänkte fixa nya handskar men det fanns ju inte ett jävla skit där så jag måste beställa hem!


Sen åkte vi iallafall hem och åt mat, eller jag åt inget för jag va fortfarande mätt,

sen pluggade jag 1½ h, sen åkte jag på träning och fick äntligen träffa min efterlängtade julia. Det är verkligen veckans höjdpunkt!


Ja men sen åkte jag hem och nu sitter jag här igen.

Har pluggat ytterligare mer spanska, och det är bara 7 eller 8 glosor jag inte kan nu.

ska lägga mig och läsa lite i spanskaboken också så jag kan lite av texten åh sen så ska jag läsa ut svenskaboken, som det är 100 sidor kvar i och den ska vara utläst imorgon...


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards