LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Evelina - 4 november 2013 16:25


1. Fullständigt namn? – Marie Evelina Fredin-Buske

2. Ålder? – 17 år och 5 månader
3. Vart bor du? - Näsviken

4. Bor tillsammans med? – Mamma, Pappa, 3 Katter, 1 hund & 1 fosterbarn.
5. Färg på ditt hus? - blå/grön
6. Hus eller lägenhet? - hus
7. När är du född? –Den 7 juni 1996 klockan 18:48
8. Klass? – andra året på gymnasiet
9. Vilket år tar du studenten? –2015
10. Något jobb? - nej
11. När gick du upp i morse? – 10
12. När ska du sova? – skulle helst lägga mig nu
13. Duschat idag? – badat
14. Kramat någon idag? - ja

15. Pussat någon idag? – nej
16. Vad har du ätit idag? – macka
17. Dagens klädsel? – adidasbyxor , linne åh tröja
18. Dagens smink? – mascara och ögonbryn 
19. Dagens sötnos? -  julia
20. Dagens roligaste? – att julia kommer hem snart

 

SOCIALT:
21. Har du många vänner? – jadå
22. Vem pratade du senast med? – mamma
23. Vem kramade du senast? pappa
24. Vem pussade du senast? john

25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen förhoppningsvis
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån? – julia

 

FAVORIT:
31. Film? -vet inte riktigt
32. Låt? - beror på humör

33. Mat? –  olika

34. Dryck? -  cola.
35. Färg? – svart
37. Stad? - göteborg
38. Land? - nått varmt
39. Ämne i skolan? – digitaltskapande
40. Människa? – julia

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – julia eftersom jag skrev hennes namn nyss
42. Personen du tittade på – mamma
43. Personen du sms:ade? - julia
44. Gången du grät? – det var ett tag sedan nu
45. Pizzan du åt? – vet inte, va längesen

46. Gången du var i Göteborg? – i juli 2010 eller 2011 tror jag.
47. Gången du var i Stockholm? – i somras
48. Gången du var utomlands? – danmark - juli 2010
49. Gången du gick in i en vägg? - haha vet inte


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -svart
52. Hund eller katt? – hund!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? – båda
54. Tvspel eller datorspel? - tvspel
55. Singel eller upptagen? - upptagen
56. Brinna upp eller drunkna? - inget av dom.
57. Lunarstorm eller Bilddagboken? - inget hhaha

58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Paradise hotel
60. Blont eller svart hår? – blondt. 
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? – cola.
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? – båda.

ANTAL 

70. Personer du älskar? – folk som förtjänar det

71. Personer du hatar? –  inte många

72. Gånger du varit full? - vet inte riktigt 
73. Personer du kramat senaste veckan – 5 tror jag
74. Glassar du ätit på en dag? haha säkert asmånga
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingen som jag vet än
76. Gånger du haft minnesluckor? - vet inte
77. Gånger du varit hög? - håller inte på med sånt skit
78. Personer du saknar just nu? - för många haha
79. Gånger ditt hjärta brustit? - samma där


VEM:
80. Vill du kyssa nu? - ingen
81. Ska du träffa imorgon? – dom i klassen
82. Sjöng du senast för? – mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? -  oj vet inte!!
84. Spelade du tvspel med senast? – själv tror jag
85. Vill du ta med på resa nu? – julia
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – haha jadu
87. Förtjänar att dö? - ja, dom som gör sig förtjänt att dö då
88. Är söt? - min hund.

89. Vill du sova jämsides med i natt? - ingen 


VAD:
90. Gör dig glad? – FOTBOLL
91. Gör dig ledsen? – skador

92. Vill du helst göra nu? – träna
93. Önskar du att du slapp göra? - plugga
94. Vill du ha nu? –  sommarlov
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – oj vet inte!
96. Längtar du till? – träffa julia och sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? – dom e skit.
98. Ångrar du i ditt liv? – mycket jag ångrar.
99.Är det bästa som har hänt dig? - mina vänner.

100.Vad är klockan?- 16.43

Av Evelina - 4 november 2013 15:27

Jag har tänkt på det ganska länge, hur fan kan man bli så fäst vid en person?

   En person som man trodde att man aldrig skulle lära känna eller någonting sånt.

Jag är verkligen lyckligast i världen när jag är med denna person, nu låter det som om jag är kär men det är jag faktiskt inte. 

   Denna tjej är precis som den storasyster jag alltid önskat mig men inte fick, som den där storasystern jag behövde men aldrig hade.

   Men nu har jag henne i mitt hjärta och hon kommer föralltid att stanna där.

Men varför fick jag en sånhär känsla för henne? Varför klickade det bara till och något sa mig  "hon är en sann vän, henne kan du lita på, var inte rädd.."


Jag tvekar väldigt ofta på vem eller vilka jag kan lita på, om det är falska idioter som inte bryr sig ett skit egentligen utan bara vill sprida vidare allt jag sagt, eller om det är en sån som kramar om en och bara existerar.

  Julia är en sån vän, som man alltid kan komma till och jag älskar att krama henne, jag blir så lugn i hennes närvaro och känner mig så himla trygg med henne. Det är som att inget dåligt kan hända när jag är med henne.


Trots att det skiljer 3 år mellan oss så känns det inte som att det är ett problem, (förutom när hon vill ha med mig på krogen och jag är för liten..)

Utan det känns som om jag har känt henne i hela mitt liv, och vi bråkar aldrig utan kommer alltid överrens.

Hon är så jävla unik!

   Det är verkligen obeskrivligt hur glad jag är över att ha henne i mitt liv.

Och det är så fruktansvärt jobbigt att vara utan henne några dagar, men då känns hennes kramar och närvaro liiite bättre när vi träffas nästa gång, bara för att jag längat efter dom så länge.


Sen tycker jag att alla, och då menar jag verkligen ALLA, skulle behöva en vän som Julia, Det skulle inte finnas en ond eller ledsen människa i världen då, om alla hade lika mycket tur som jag och har en sån fin vän!


Det går inte förklara vad jag uppskattar henne och att hon, efter allt hon fått stått ut med från mig, orkar stanna kvar hos mig och finnas där för mig.


 Jag älskar dig.

 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards