LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under maj 2010

Av Evelina - 20 maj 2010 07:28

-men jag vill inte till kuratorn.

-men jag tror du får bättre hjälp där.

- men jag kan ju inte berätta hela sanningen för dom.

- då får du försöka göra det ändå.

- men jag kan inte lita på folk.

- men det måste man göra.


ååh.

Jag vill inte.


snart ska jag & hanna till skolan, sen har vi bugg med sexorna, i en o en halv timme,

sen kl 10 har jag & hanna skol if möte :D

sen så har vi nå tråkiga lektioner, sen har vi typ cross nånting på idrotten, på tunet -.-

jobbigt,

sen ikv har vi träning, trorja :D

sen imorgon är det fredag, livet blir knappast bättre utav de.

 tror vi ska til ljusdal då för charie ska döma match eller nå,

så då åker vi nog till lova ooch hämtar sminkbord och kläder :)

sen på lördag har vi match mot edsbyn, på söndag har vi träning, på måndag har vi träning, på tisdag har vi ingenting, på onsdag åker jag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Evelina - 19 maj 2010 22:00

Dagens låt: jakten på julia, Ellen & shirin - ta mig eller låt mig va!
Dagens frisyr: utsläppt, fläta i luggen
Dagens smink: mascara

Dagens klädsel: mjukis

Dagens roliga händelse: när annie ramlade av stolen
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: helg
Dagens saknad: chavelle. bv..
Dagens drog: tuggummi
Dagens tråkigaste: mitt erkännande
Dagens finaste: c
Dagens måste: sova
Dagens dricka: mjölk
Dagens köp: inget
Dagens mat: pasta carbonara typ
Dagens kärlek:
Dagens mående: dåligt
Dagens skratt: när annie ramlade av stolen
Dagens tanke: jag vill inte dit.
Dagens irritationsobjekt: ...
Dagens smycke: armband
Dagens just nu: bloggen, musik & msn & fb
Dagens önskan: att jag aldrig gjorde de
Dagens längtan: fredag, lördag,  onsdag!!!!!!!!!!!!

Av Evelina - 19 maj 2010 19:45

skriv 8 saker du ser fram emot:


¤ sommarlov


¤ 26-29/30 maj


¤  7 juni


¤ alla dagar med linn i sommar

 

¤ bada!


¤ ta examen


¤ sola


¤ ett lyckat liv.


skriv 8 sanningar om dig själv:


¤ Jag hatar folk som ljuger om allvarliga saker


¤ Jag skrattar alltid när någon typ ramlar eller så.


¤ Jag kan börja gråta utan andledning.


¤ jag ångrar verkligen inte att jag bytte fotbollslag till ljusdal<3


¤ Jag kan inte vara bland folkmassa om jag inte känner någon.

 

¤ Jag är rädd för att lita på folk

¤ jag är livrädd för att gå hem ensam på kvällen, även om det är ljust ute.

¤ fotboll är en av de få saker jag verkligen lever för. utan fotboll så lever jag inte helt..



skriv 8 saker du brukar säga:


 ¤ iallafall


¤ men jaha?


¤ va? ah mjo ja!


¤ men eller hur


¤ säkert

 

¤ ah visst.

¤ men skärp dig!

¤ stackars dig

skriv åtta saker du har på dig nu:



¤ strumpor


¤ armband från annie :)

¤ byxor

 

¤ trosor

¤ linne

¤ linne


¤ bh


¤ tjocktröja


Av Evelina - 19 maj 2010 19:35

dagens vill ha: pengar, riktig sommar.
dagens köp: inget :)
dagens film/serie: inget än
dagens saknad: linnJohansson.
dagens dummaste: erkänna.
dagens roligaste: när annie ramlade av stolen
dagens snällaste: c
dagens drog: inget
dagens humör: depp o ja
dagens bråk: inget
dagens låt: azela bk flickor 93 - fotboll i mitt hjärta.

dagens frisyr: plattat & fläta i luggen
dagens smink: mascara
dagens misslyckande: venne
dagens goda gärning: inget.
dagens önskan: att slippa gå dit.
dagens outfit: svart ginalinne, ett vitt linne över, svarta mjukisar, en svart kofta & vita strumpor.

Av Evelina - 19 maj 2010 16:20

...

stannade kvar på skolan och pratade med caroline i typ 35 minuter..



Det blir så fult.

så fula ärr på handlederna,


ta mig för den jag är, den jag försöker vara..

ååh, om du bryr dig, ta mig eller låt mig vara.

ta mig eller...

släpp mig..

Av Evelina - 19 maj 2010 07:10

nu ska jag fixa mig och sen ska jag dra till skolan,

har typ bara tråkiga lektioner idag också )):

först musik, sen no, sen typ rast, sen BILD kl 10, typ det ända roliga,

sen lunch kl 11, sen typ har vi väl nått, kke klassråd, metorstid, engelska, spanska eller nå.

ja jag vet inte,

så nu måste jag fixa klart mig,

typ sminka mig, platta håret och så :)


Av Evelina - 18 maj 2010 22:03

jag bryter ihop.

orkar inte stå upp mer.

kan inte kämpa.

vill inte gå vidare..


inget kan få dig tillbaka nu..

Av Evelina - 18 maj 2010 17:40

hade ju 2 prov idag,

matte o spanska muntligt.

gick inte sådär jättttteee bra, men men,

nu sitter jag och pratar med carro medans lilla ebba är i webben,

ska även på dop för henne i juni :D

längtar så mkt tilsl jag träffar lilla kusinbarnet.


    

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards