LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under maj 2010

Av Evelina - 1 maj 2010 22:17

Alltså, ja, ni vet min ''nedräknare'' till gbg på bloggen?

dt står att dt är 24 dagar kvar tills jag åker, men dt är dt ju inte, eftersom jag åke den 26 maj?

då borde det vara 26 dagar med idag :s

aja, wiiierd.

iaf, längtar som en toook ((:

men nu ska jag typ sova, är grymt trött trots att jag & linn sovit omkring 15 timmar inatt :s

ja, imorgon ska jag nog på träning, har en grym huvudvärk och sånt, men vaffan, jag måste verkligen träna snart :o

om dt inte blir träning följer jag iaf med och kollar när charlie dömer typ järvsö eller nå & nått lag,

sen så äre skola på måndag -.-

drygt,

har snart prov på lag & rätt också -.-

men aja,

nu ska jag titta på film & sova :)

puss&godnatt.

även att jag fyller år om 37 dagar (:



Av Evelina - 1 maj 2010 17:11

hejj & förlåt för en dålig update,

skriver om igår(fredag) & idag (lördag)

igår var jag på skolan, sen vart jag på utdåligt humör så jag satt bara och surade.

sen blabla,

sen gick jag & linn hem till ig, sen gick vi till bussen och åkte in till stan,

handlade godis osv, sen gick vi till sjukhuset och väntade på pappa, så åkte vi hem med han,

sen packade jag och sen skjutsade pappa oss till norrbo eftersom jag & linn skulle ''fira'' valborg tillsammans, skulle igentligen vara emd jossan, men hon vela inte till niken och inte jag till stan, satt dt blev inget.

iaf, vi kom till linn och sen åt vi, dt var typ pitabröd med kyckling osv, skitgott :D

sen så gick jag och linn upp, och då la vi filtar från hennes skrivbort till sängen, så la vi en madrass och massa filtar där under, som vi skulle sova på efter att vi vart ute, sen la vi oss på soffan och tittade på talang vid åtta, sen somnade vi vid halv nio, sen vaknade vi kring tio, och vi hade planerat att gå ut då, men så gick vi till linns rum, så somnade jag på hennes säng, och hon somnade på den där sängen vi gjort under filtar, asgulligt, somnademed kläderna på oss ch allt, jag hade typ en t-shirt och min canada tröja, sen hade jag mjukisbyxor, dt vart skitvarmt :p

sen vaknade jag vid halv två av att jag frös eftersom täckena låg där Linn sov, så jag kröp under där och la mig och sov under täcket ^^

sen vaknade vi vid halv sju, så klev vi upp, en la vi oss och tittade på film i soffan och åt chips och godis, sen vid åtta la vi oss under filtarna igen och så somnade vi till 12, haha,

sen spelade vi fia med knuff, sen kom mamma och hämtade mig, och vi åkte hem och hämtade Ludde. Sen åkte vi till tunet och kollade när A-laget spelade : Niken-Delsbo

& då vann niken med 2-0 :D

gryyymt,

men nu ska jag hjälpa mamma med maten,

dt blir FLINTASTEEK.

puss

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards