LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under maj 2010

Av Evelina - 17 maj 2010 22:02

Dagens låt: azela BL flickor 93 - fotboll i mitt hjärta
Dagens frisyr: uppsatt & utsläppt :p
Dagens smink: mascara

Dagens klädsel: svart ginalinne, mjukisbyxor, o röd kofta
Dagens roliga händelse: HAHAHA när vi åt hos hanna, o vatten XD
Dagens planer: plugga
Dagens vill ha: 26 maj. 7 juni.
Dagens saknad: storasyster :(
Dagens drog: inget
Dagens tråkigaste: att jag ska banta
Dagens finaste: syster
Dagens måste: plugga & sova
Dagens dricka: cola, saft, vatten, mjölk
Dagens köp: cola
Dagens mat: nått
Dagens kärlek: -
Dagens mående: varierande
Dagens skratt: nått med sis i telen.
Dagens tanke: ett år, fan vad fort det går.
Dagens irritationsobjekt: HENNE! :@
Dagens smycke: inget :s
Dagens just nu: bloggen, musik & msn
Dagens önskan: spola tbx tiden.
Dagens längtan: sommarlov, GOTHIA, gbg.

Av Evelina - 17 maj 2010 21:25

jag vet inte vad jag ska skriva faktiskt,

är så tom på ord nu så det finns inte.

Idag är det ETT år.

ETT år, med vissa sjukt bra och underbara upplevelser, och med issa upp och nedgångar.

Men ändå har jag altlid fått hållt din hand lite..

trots att du & jag inte finns hos varandra som vi gjorde förr.

så är jag så glad att du fortfarande bryr dig, oh att du vill prata med mig.

Bara du kommer ihåg att

så som vissa längtar efter sommaren,
längtar jag efter dig.
så som vissa vill känna solens värme,
vill jag känna värmen ifrån dig igen.
som vissa tycker sommarn är långt borta,
tycker jag du är.
Som vissa alltid kommer älska sommaren,

kommer jag älska dig.

Och när jag inte längre finns här,

så kom inte med blommor till min grav,
kom med dom när jag lever.
Jag vill inte att du ska spela inte min favoritlåt till minne av mig,
spela den för mig så jag kan höra.
Fäll inga tårar för att jag är borta,
utan gläds med mig när jag ännu är här.
Idah, gör ingenting vid min grav
jag är ju ändå inte där då..

men ännu er jag inte upp, ännu är jag stark.

fortfarande kan jag stå upp och

fortfarande kan jag skratta åt dom misstag jag gjorde..

men nu går jag helt ensam, känner att ingen vet hur jag mår.

Har samma smärta inom mig som igår,

folk undrar med jag orkar inte svara.

Jag vill inte visa smärtan.

Jag önskar bara att jag inte var född.

Jag önskar attj ag kunde komma till en värld där allt var bra,

där inga var ovänner, och att jag fortfarande kunde hålla din hand riktigt.

Men trots stormen, trots allt oväder, så ska jag stå kvar på samma plats och vänta på dig.

jag hatar att veta att du mår dåligt.

Jag hatar att komma på vad jag har gjort mot dig..

Jag minns när vi träffades, jag önskade bara att du skulle upptäcka mig.

Alla mina vänner kunde höra hur jag skröt om dig,

hur stolt jag var över att du ändå valde mig.

Men ingen är så blind som den som inte vill se.

Och vad jag än gjorde, och vad jag än sa,

så var du aldrig riktigt nöjd, nej det var inte bra.

på sätt&vis är jag glad att det är över,

men vill inte att du ska lämna mig ifred.

Jag är den sista du behöver.

Men jag orkar inte mer.

Jag fick låna en ängel, som spred sitt ljus i mitt mörker.

Som alltid fanns där och brydde sig.

men det var bara för stunden.

Du gav mig ord, som om du redan gett dig av.

Du lämnade mig, alldeles för tidigt,

jag fick låna en ängel, för en stund.

Du gav mig allt, ett hjärta kan,

du lever kvar i mig,

så länge lever livet ger mig tid,

du sa till mig: var inte rädd, jag försvinner inte.


men säg mig, hur kan man någonsin vara beredd?

Jag kanke skrattade då, när jag fick dela en tid med dig, men inte idag.

Jag försöker leva i nuet. Men ser fram och tillbaka alltför mycket.

Jag hoppas du förstår hur ont det gör,

men det är bäst såhär..

Jag älskar dig!


  


Av Evelina - 15 maj 2010 23:32

hejj,

jja,matchen blev 2-2

lite surt,

första målet fick jag en spark på benet så jaginte kunde ta mig upp satt..

sn dt andra målet vet jag inte vad som hände.

iafl. skrapade upp benet så d bah rann blod, MUUUMS -.-

iaf, sen skynade jag mig hem och kollade på jakten på julia,

röstade 15 ggr trorja,

på vem?

-ELLEN SÅKLART!

och vet ni vad?

ELLEN ÄR I FINAL!!!!!
BÄÄST asså!

nivet att hon har n blogg va :)?

www.metrobloggen.se/milady



Av Evelina - 15 maj 2010 23:24

 

2010-TESTET

För ett år sedan:

Hur gammal var du? - 13 år ca
Vilken klass gick du i? - 6
Vad hade du för hårfärg - brunt

Hur lång var du? - venne
Vem var du kär i? - f

Hade du någon pojk/flickvän? - aa
Vad brukade du göra på fritiden? - fotboll, storasyster osv
Vilka umgicks du med? - typ, jossan,
Hur såg du ut? - FUL SOM STRYK!
Var allt bättre då? - ibland ivbland inte
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - till vissa saker ja
Har du förändrats? - aah



Nu:
Hur gammal är du? -snart 14
Vilken klass går du i? - 7an
Vad har du för hårfärg? - blondt

Hur lång är du?- 163

Vem är du kär i? - ingen
Har du någon pojk/flickvän? - nä

Vad brukar du göra på fritiden? - träna & spela fotboll & sånt

Vilka umgås du med? - jaru, ingen specell
Hur ser du ut? - fortfarande ful som styk

Har du..

Kysst någon? - aa
Sovit brevid någon av samma kön? - aa
Slagit ner någon? - nja
Ljugit för en bra vän? - aa..
Svikit någon? - aa
Fuskat på prov/läxförhör? aa
Blivit kallad Bögjävel? - hahahah!,

Kallat någon Bögjävel? - woords!
Druckit alkohol? - aa

Vem:
Skrev du senast till på msn? - amanda
Kramade du senast? - venne
Strulade du med senast? - fredrik..
Kan du lita på till 100%? - Melissa & sofie trorja<3
Är den finaste personen som finns? - mamma
Vill du vara med just nu? - ida :(!
Ringde dig senast? - melissa
Skickade ett sms till dig senast? - sofie
Skickade du ett sms till senast? - sofie.

Vad:
Drack du senast? - cola
Köpte du senast? - taost
Gjorde du igår? - typ inget troja.
Ska du göra imorgon? - jaru, plgga o träna!
Vill du göra just nu? - åka till gbg!
Åt du senast? - ris
Är närmast dig som är rosa? -et tuggummi XD

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - jafan..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - du menar't.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader? aa.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - aa
Du har haft ett förhållande som varade över två år -aa.


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ah

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ah.

Jag har smygit ut utan lov - ah!
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar -  ah
Jag har en hemlighet som ingen vet - ah
Jag har fuskat i ett spel - haha ja
Jag har struntat i ett prov - aa

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - aa
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nä. 
Jag kan inte svälja piller - kan jag ju
Jag har tagit mediciner mot depression - ja.
Jag har anorexia och/eller bulimi - fetto
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ah
Jag har vaknat gråtande - aa
jag har somnat gråtande - mh..

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja.
Jag har sett någon dö - nä,
Någon nära till mig har försökt begå självmord - :'(
Någon nära till mig har begått självmord - näe

Av Evelina - 15 maj 2010 14:09

hejsan, nu stter jag här med amanda, hon kom för typ en timme sen :)

vih ar varit ute typ hela tiden, men vi dog nästan för dt är så himla varmt ute,

snart ska vi till tunet och kolla fotboll, sen följer hon med till stan och tittarnär jag spelar..

underbart :D

hih

ily amanda :D
<3

www.maaandiiis.devote.se

Av Evelina - 15 maj 2010 10:05

hellu, nu har jag varit vaken en timme ca, XD

igår somnade jag halv tre, satt & tänkte på henne när jag satt vid datorn,

typ i 5 timmar,

sen när jag la mig, i 3 timmar..

usch dt är så hämskt...

iafl, idag kmr dt bli en gryyym dag, så mkt kärlek asså!

nu ska jag äta nå :)

förrsten, idag, så vid tre drar jag o mamii till tunet och kollar på när herrarna spelar,

sen så åker vi dirr till stan och då träffar jag laget, så vi byter väl om osv :)

pusshejjj

Av Evelina - 15 maj 2010 01:37

Tre saker som gjorde dagen bra..


1. färgade håret o dt blev rätt bra.
2
. sjukt peppad inför matchen
3. hon mår ganska så bra..


Tre saker som gjorde dagen mindre bra..

1. dt åska & blixtra idag :o
2. ingen vet när hon kmr hemigen, mitt lilla hjärta :(
3. Jag vet hur dåligt hon mår pgr av min bror och jag hatar att se henne må sådär :(

 

dagens låt: Lady Gaga – Telephone

Av Evelina - 15 maj 2010 01:28

Dagens låt: Lady Gaga. beyonce - telephone
Dagens frisyr: uppsatt i en knöl XD
Dagens smink: inget

Dagens klädsel: canadatröja o mjukisbyxor
Dagens roliga händelse: inget troja
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: lördag(idag).
Dagens saknad: storasyster :(
Dagens drog: dextro
Dagens tråkigaste: bad news about my sister :(
Dagens finaste: ludde
Dagens måste: sova
Dagens dricka: cola
Dagens köp: godis :o -.-
Dagens mat: tacos -.-
Dagens kärlek:
Dagens mående: dåligt
Dagens skratt: inget
Dagens tanke: ''snälla gud, hjälp henne nu, hon förtjänar inte dthär. verkligen inte. gör henne frisk. Jag är så orolig'' :'(
Dagens irritationsobjekt: han -.-
Dagens smycke: inget
Dagens just nu: bloggen, musik & msn
Dagens önskan: att allt blev bra igen!
Dagens längtan: delvis månad, också, studenten om SJU skoldagar, sommarlov, och imorgon(idag xD )


Jag hoppas med hela mitt hjärta att allt blir bra med dig,

förstår inte vrf dt hände just dig, jag blir fortfarande lika orolig trots att vi inte är vänner. För du var ju mitt allt, och min syster. dt är väl självklart att man bryr sig.

Du betyder fortfarande så mkt för mig.

& nu skriver jag som att dt låter som om du ska dö snart.

men iallafall så vill jag att allt blir bra, att du blir frisk och får komma hem igen!

<'3

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards