LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Even the best fall down sometimes.

Av Evelina - 15 november 2012 19:20

Det är sjukt konstigt hur vissa personer kan få en att må så bra,

folk som man inte kände innan, men bara efter en dag så kunde man berätta allt för dom.


Jag måste nog säga att jag har världens bästa och underbaraste vänner,

som stöttar mig & peppar på mig när jag behöver det som mest,

när dom berättar hur stark jag är när jag mår som värst.

att man aldrig behöver vara rädd för att berätta något, och att bara se dom ger en så hög puls och man får ett annorlunda rus i kroppen av lycka, så jävla mycket lycka.

och jag tackar aldrig mina vänner tillräckligt, men jag försöker & jag tror nog att dom flesta förstår vad jag försöker säga.

att man kan börja sakna dom efter att ha varit ifrån dom 1 minut..

Det är en underbar känsla och jag är så glad att jag har mina fina, underbara, bästaste vänner.

Ibland förstår jag inte hur ni kan stå ut med mig men jag är glad att ni gör det.


Jag älskar er!


 
 
Ingen bild

Sabina

15 november 2012 20:57

I love you! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards