LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 19 november 2012

Sorry seems to me the hardest word.

Av Evelina - 19 november 2012 17:11

Måndag igen då,

började med naturkunskap då vi repeterade inför provet nästa vecka.

Efter naturkunskapen så hade vi engelska, men vår lärare va hemma så vi fick nå häfte vi skulle göra, jag & Sanna jobbade på som fan, vi har varit duktiga idag :)

Sen hade vi lunch & då svalt vias usally på måndagar.. de va nå couscous eller nå. blää.

Nästa lektion var historia, då pluggade vi också :o vi måste ha feber eller nått,

Sen hade vi spanska, då gjorde vi läxförhör åså sen pluggade jag & sanna klart nästan ALLA uppgifter, tror aldrig de hänt i världshistorien.

Vi slutade 14.50, då gick jag & sanna till stadsbussen, tog den ner, så hoppade jag av på sjukhuset,

så tänkte jag ta 15.10 bussen hem,

så står jag & Emma och väntar på vår buss, så ser vi först den som går till bara forsa, & den stannar där vi stod, den efter ett tag kom våran & då gick vi ut och ställde oss, så bara åker den förbi?

så pekade den på en annan hållplats? ja då missade vi den så vi stressade oss ner till station där en annan buss gick om 10 minuter..

den hann vi iallafall med.


Sen kom jag hem nångång så åt jag & nu sitter jag här,

är döslut, vill sova, men ska vänta till kl 21...

imorgon är de träningen igen och jag måste vara med, hur ont jag än har..

sen ska jag på hälsosamtal.. undra hur det kommer sluta, kommer ljuga så de bara skriker om de, haha..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards