LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under november 2012

Av Evelina - 19 november 2012 08:43

Är en aningens trött idag, kan bero på att jag kanske fått för lite sömn..
Även att när jag vaknade kom jag på att jag inte hade ätit på över 17 timmar, så magen vände sig ut & in & lät utav bara fan.
Men jag åt lite och gjorde mig iordning för dagen..
Sen gick jag till bussen, och ni sitter jag på bussen och är snart framme på skolan.
Är inte så taggad för att se vad dagen har att bjuda på, känns som om alla bara häller salt i såren nu..
Nä nu går de utför. Hej

Av Evelina - 19 november 2012 02:41

Hej, nu ligger jag i sängen, helt utslagen typ, gick och la mig när jag skulle se delfin filmen, men orkade inte titta på den så kollade på projekt x istället. Men tyckte den va så svår att förstå men jag kollade klart på den.
Nu är klockan 02.40 & jag Ska kliva upp om 4 timmar så de är nog god tid för mig att sova nu.

-i need you.

Av Evelina - 18 november 2012 23:27

Har tittat på 4 filmer idag..

Sandor slash Ida

Rosa the movie,

Flickan

&

nu slår jag igång

Dolphin Tale och gråter lite innan jag ska lägga mig.

 

Av Evelina - 18 november 2012 20:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Evelina - 18 november 2012 20:09

Idag har det verkligen inte varit min dag,

har varit på dåligt humör hela dagen, som hela veckan ioförsig, men ändå..

 jag vaknade ju somsagt vid 09.30, sen gick jag och la mig vid 12 igen, sen vaknade jag vid 14, åt mat (lunch/middag)

sen gick jag till sängs igen, kollade på två tilmer, sedan var klockan 18.30

så klev jag upp igen då, hjälpte till lite i köket, sen duschade jag & sen har jag suttit här, nu är jag inte ett dugg trött iallafall så jag kommer ju inte somna i tid ikväll..

ska helst sova om  2 timmar, men de känns som om jag kommer somna om 5 timmar eller nå..

iallafall så är jag inte ett dugg redo för skola imorgon,

vill bara gräva ner mig så inåt helvete!

vill aldrig mer visa mig, Hur kan EN person, som man älskat så mycket,

bara förstöra livet för en?

 att få ta så hårda ord, jag klarar inte det.


Vill inte till skolan imorgon, och riskera så mycket,

jag tänker alltid, att jag orkar stå på mig, jag orkar låtsas,

men i själva verket så orkar jag inte det, helst av allt vill jag bara bryta ihop när jag väl behöver det,

& jag känner mig så ensam, trots att jag vet att det finns människor runt om mig, som bryr sig,

men jag ser det inte då,

jag bara skakar av rädsla, har inga ord och kan inte tänka, bara stirrar på en tom vägg och pressar tillbaka tårarna som är påväg att bryta ut..



Av Evelina - 18 november 2012 11:46

Söndag igen,

Idag kan jag iallafall inte påstå att helgen gick för fort, trodde att de va måndag idag, haha..

men iallafall, jag tänkte lägga mig tidigt igår och kliva upp tidigt idag så jag kunde somna tidigt ikväll & vara pigg på skolan på måndag, men hela planen rasade då jag somnade 01.45 istället..

vaknade 09.30, vilket är sovmorgon för mig.

så nu kommer jag antagligen somna sent inatt med..


men iallafall, när jag vaknade så klev jag upp, hjälpte pappa lite med nå skåp vi ska ha i köket,

sen så kokade jag kaffe åt mapa och sen satt vi i rummet ett tag,

morbror kom också, då fick jag alla mina filmer, som varje gång när han kommer, måste ha 1000 filmer snart känns de som!

Nu sitter jag bara här,

har pluggat lite spanska men de går inte så bra, blir bara förbannad så inåt helvete!

jag vill ju ut och springa idag åh, men känner att de är inte värt att förstöra knät mera nu..



är så galet nervös,

imorgon är det exakt 3 veckor kvar till operation..

men jag har funderat, eftersom jag inte får äta efter 00 på söndag/natten till måndag,

och om jag skulle opereras kl typ 14? då skulle jag ju svälta, eller?

haha åh, så många tankar runt allt nu.


 


Av Evelina - 18 november 2012 00:02

jag älskar dig så mycket. min fina!  

Av Evelina - 17 november 2012 23:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards