LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Att man kan bli så fäst vid en person så snabbt

Av Evelina - 4 november 2013 15:27

Jag har tänkt på det ganska länge, hur fan kan man bli så fäst vid en person?

   En person som man trodde att man aldrig skulle lära känna eller någonting sånt.

Jag är verkligen lyckligast i världen när jag är med denna person, nu låter det som om jag är kär men det är jag faktiskt inte. 

   Denna tjej är precis som den storasyster jag alltid önskat mig men inte fick, som den där storasystern jag behövde men aldrig hade.

   Men nu har jag henne i mitt hjärta och hon kommer föralltid att stanna där.

Men varför fick jag en sånhär känsla för henne? Varför klickade det bara till och något sa mig  "hon är en sann vän, henne kan du lita på, var inte rädd.."


Jag tvekar väldigt ofta på vem eller vilka jag kan lita på, om det är falska idioter som inte bryr sig ett skit egentligen utan bara vill sprida vidare allt jag sagt, eller om det är en sån som kramar om en och bara existerar.

  Julia är en sån vän, som man alltid kan komma till och jag älskar att krama henne, jag blir så lugn i hennes närvaro och känner mig så himla trygg med henne. Det är som att inget dåligt kan hända när jag är med henne.


Trots att det skiljer 3 år mellan oss så känns det inte som att det är ett problem, (förutom när hon vill ha med mig på krogen och jag är för liten..)

Utan det känns som om jag har känt henne i hela mitt liv, och vi bråkar aldrig utan kommer alltid överrens.

Hon är så jävla unik!

   Det är verkligen obeskrivligt hur glad jag är över att ha henne i mitt liv.

Och det är så fruktansvärt jobbigt att vara utan henne några dagar, men då känns hennes kramar och närvaro liiite bättre när vi träffas nästa gång, bara för att jag längat efter dom så länge.


Sen tycker jag att alla, och då menar jag verkligen ALLA, skulle behöva en vän som Julia, Det skulle inte finnas en ond eller ledsen människa i världen då, om alla hade lika mycket tur som jag och har en sån fin vän!


Det går inte förklara vad jag uppskattar henne och att hon, efter allt hon fått stått ut med från mig, orkar stanna kvar hos mig och finnas där för mig.


 Jag älskar dig.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards