LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Evelina - 2 februari 2011 22:44

Mina ögon är fyllda med tårar, mitt hjärta är fyllt med sorg,

jag vet inte hur jag ska göra, vet inte vad jag ska säga, vet inte vad jag ska tro.

smärtan äter mig innifrån.

Det här är inte rättvist. varför just du?

den 17/7-10 fick jag beskedet att du var borta,

att du den 16/7-10 försvann ifrån oss.

om 14 dagar har du varit borta i SJU månader, älskade hjärtat, SJU månader, det är länge, kan du inte komma tillbaka nu?

vi har lidit nog, speciellt dina föräldrar & din storasyster, och..

du ska få en lillasyster/bror gumman.

jag ville inte att din saga skulle vara så här kort, jag ville inte att den skulle sluta olyckligt.

jag ville att du skulle få ett bra liv!

och om jag kunde, så skulle jag ge dig mitt liv, inte mina problem och inte själv mitt liv, men det som får mig att leva, så fick du leva ditt liv, för jag har levt klart mitt, jag är nöjd.

jag vill bara ha dig tillbaka, se dig le igen.

Du var så vacker när du låg där i din vagga, och jag satt med nappen i handen bredvid dig, för du spottade bara ut den.

jag bara gråter och gråter.

vill bara se dig le igen, vill bara höra dig igen, bara  sitta och titta på dig en sista gång,

den 11/2-11, om 9 dagar gumman, då blir du NIO månader, snart ett år..

det är jobbigt att inte kunna ge dig något då,

vi saknar diog min vän, det är dags att komma tillbaka nu,

din semester är slut för länge sen!

 

jag vill inte att det ska vara flera mil mellan oss,

förr var det bara en nerförs backe..

jag blir orolig varje gång jag går förbi ditt hus.. hoppas att jag ska få se dig, men vet att det inte blir så..

Av Evelina - 2 februari 2011 22:22


..även den minsta stjärnan kan lysa starkt högst på himlen!  

Av Evelina - 2 februari 2011 21:30

min absoluta favorit plats är ute på fotbollsplanerna.

det finns inget bättre ställe. verkligen inte! man mår alltid så bra där och kan alltid vara glad, även om en match går skit så mår man så bra på samma gång, och där ute på samma plan finns det folk som stöttar och peppar en. Sån underbar plats!

  


min andra favoritplats är i gbg.

finns inga ord, har bara bra minnen därifrån så jag kan inte göra annat än att älska stället.

  



min sista favoritplats är i min säng, mums, den är så skön, och den låter mig alltid sova :D


sen har jag självklart platser jag gillar att vara på, som t.ex stranden, hemma hos vissa folk, osv..  

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards