LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Evelina - 23 februari 2011 23:07

Du har….
(X) Mascara över 100 kr 
(X) En plattång 
(X) En locktång 
( ) Designparfym 
(x) Foundation över 200 kr 
( ) Ögonfransböjare 
(x) Olika borttagningsmedel 
(x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska 
(x) Läppglans över 100 kr 
(x) Hårinpackning 
(x) Bodybutter 
(X) Bodylotion 
(X) Parfym över 300 kr 
Summa = 11

Du …
(x) Använder locktång/plattång varje dag 
( ) Använder fondation varje dag 
(X) Använder mascara varje dag 
( ) Använder kajal varje dag 
( ) Använder läppglans varje dag 
( ) Använder bodybutter varje dag 
(x) Använder bodylotion varje dag 
(/) Använder ansiktsrengöring varje dag 
( ) Använder hårinpackning varje dag 
( ) Använder hårspray varje dag 
(x)(eget gym:) Tränar på gym 
( ) Klipper dig varannan/varje månad 
Summa = 4½

Du har…
(x) Tonat håret 
(X) Färgat håret 
( ) Hårförlängning 
( ) Piercat dig 
( ) Tatuerat dig 
(X) Tagit hål i öronen 
Summa = 3

>>> Totalt: 18,5 <<<

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma. 
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.   (HAHAHA)
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.

 
nä nu ska jag lägga mig,
& oops, missar visst idrotten imorgon med då jag ska till ungdomsmottagningen för mina ppiller,
synd för mig va?
sen kl 2 ska jag till tandis :(((
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

Av Evelina - 23 februari 2011 22:57

BILD 2:D


detta är min storebror,  

och här är vi 2 tillsammans när vi äter pannkaka med grädde & sylt, mjommjom.  


Av Evelina - 23 februari 2011 22:33

den har varit toppen,

somnade klockan halv fyra i morse och klev upp 10 i sju, men jag överlever :)

låt och bölade inatt som den barnunge jag är,

delt åt filmen ''raise your voice''

och åt lite privata själ. hehe, tönt jag är då-.-

jaja, när jag klev upp så var jag ooootroligt trött.

men bara att pallra sig upp ändå,

jag klädde på mig och sminkade mig osv, sen gick jag till skolan,

fitta vad kallt det var ute :o ursäkta mitt språk, men de va verkligen SVIIINKALLT.

både armar,ben,fötter och ansikte domnade bort,

sååå jobbigt:(


menmen, när jag kom te skolan så hade vi spanska, kollade på film & gjorde nån tävling :)

sen så hade vi svenska trorja, sen mentorstid, sen matte sen lunch sen engelska sen et:)

jag & annie gick tidigre från ET'n för vi skulle med bussen,

så vi åkte te stan, de första vi gjorde va att gå på jambo och äta oss en fet chicken curry (!!!) nom nom.

sen gick vi och letade present till hanna som fyller 15 imorgon,

 vi ska ju dit i helgen och fira henne :D mjom mjom ;))

aja, jag hittade även en parfrym te mig själv som luktade (yy)

sen så hittade vi lite till hanna och ja, ni får inte veta vad förens hon öppnat de:)

aja, sen tog vi halvsex bussen hem till näsviken, gick på gårn och spelade pingis osv

sen då va jag hemma vid 21,

haha, kuil att jag inte varit hemma sen kl 8 :)


imorgon äre en lååång dag,

går till 15.50:(

men på fredag slutar vi vid 11.30 :) soft:)


aja, ska lägga mig nu så jag kan somna i tid, vilket jag aldrig kmr göra,

men aja,

skitsamma,

ska slänga in bild 2 snart.



Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards