LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Evelina - 24 februari 2011 22:25

en bild på något jag gillar att göra blir självklart en bild på fotboll!

jag är den svart-klädda med en 1 på ryggen ;)


ser att jag har väldigt fin stil när jag står imål, men de får ni leva med.  

Av Evelina - 24 februari 2011 21:37

 you already know that everything is a lie..

baby don't worry, about a thing, cuz everything, is gonna be alright.

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

jag ställer mig den frågan, vad var det som hände?

Av Evelina - 24 februari 2011 21:16

Sitter här på tåget ser hur meter blir till mil.
Saknar jag din doft och din vackra profil.
Diggar din stil och sättet du är på.
Diggar din stil, ja du vet det bara är så,
För det bara blev så, vet du kan förstå.
Tror det finns en högre plan för oss två.
Känner när vi ser på varann,
Hur du håller i min hand.
Nu är vi långt isär, olika städer i vårt land.

du är verkligen världens bästa!  


Av Evelina - 24 februari 2011 07:56

haha, ja nivet ;)

idag fylkler min barndomsvän 15 år :)
Hanna :D

  

hanna & jag någon påsk för flera år sedan, justja, sa jag BARNdomsvänner? ;)

fast vi är ju vänner nu med :o ( men menade bilden för er som är trögfattade)

& även min kusins flickvän Carro fyller 21 :)

så grattis på er!!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards